[Dynasty] Mayday

Heb hem besteld dit jaar. Als ik de meeste reacties zo lees en wat filmpjes beijk, lijkt het erop dat het een goede keuze is.
Wordt wel oppassen voor laag vliegende bombettes ;)

Heb hem besteld dit jaar. Als ik de meeste reacties zo lees en wat filmpjes beijk, lijkt het erop dat het een goede keuze is.
Wordt wel oppassen voor laag vliegende bombettes ;)

Ik had hem vorig jaar ook en bij mij knalde ze zowat in de nek :P ( stond er ook iets te dicht op )

Dit jaar gewoon weer besteld want ik vondt het een mooie bak!

wat een heerlijke bak blijft dit toch ook! afgelopen oud en nieuw gestookt en wat een geweldige bak vind ik dit. effecten zijn mooi groot en blijven goed hangen. hij ging hier beter als vorig jaar toen gingen een aantal bombettes eerst weer een stukje dalen voordat ze knalde. nu ging alles prima omhoog en op de juiste hoogte kwam het tot effecten :)

Ik had hem nog bewaard van vorig jaar. Ik had ook de verhalen gelezen over het niet naar behoren functioneren van een aantal van deze cakes. We hebben hier maar wat afstand genomen en ja hoor, bij de laatste tube(s) knalde hij uit elkaar! Voor de rest een mooie cake, maar niet betrouwbaar!

Onder garantie dit jaar een nieuwe mee gekregen, omdat die van vorig jaar uit elkaar klapte. Dit keer ging hij af zoals hij moest. Vind het een goede cake. Leuke gemengde effecten en mooi een tempo. Maar voor de huidige prijs laat ik hem volgend jaar staan.

Had hem ook weer dit jaar en het blijft een topper hoor. Hij is idd iets aan de prijs maar het blijft een prachtige bak. Die twee schoten tegelijk elke keer waarvan 1 spinning tail is gewoon heerlijk.

Back
Bovenaan