[Dynasty] Jumbo 98

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1630
Artikelnaam: Jumbo 98
Bruto Gewicht: 5.500 gr.
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 98 Schots
Effectomschrijving: Maar liefst 14 keer vliegen 7 effecten gelijk de lucht in! Hele aparte fluiteffecten worden gevolgd door schitterende boeketten.
Tijdsduur: 50-60 sec.
Stijghoogte: 25-30 m.
Richtprijs: € 85,-
Verpakkingseenheid: 2/1
Afmetingen: 385x335x165mm
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Laatst bewerkt:
Na de Super 500 van vorig jaar is de Jumbo 98 de tweede complete vuurwerkshow. Een minuut vermaak met verschillende effecten
Opnieuw veel crackling, maar in deze cake misstaat het niet.
Mooie cake, wel prijzig.

Wat is dit dan weer:bonk:
Vind ik echt een slecht ding zeg...
En wat een prijs :bonk:
Nee dit vind ik echt niks...
Ik mis beetje kwaliteit boeketten de candles vind ik ook echt totaal niet overtuigend jammer...

Wij hadden veel verwacht van dit product, ik moet zeggen dat ik hem niet slecht vond dat zeker niet. Maar ik had er zelf meer van verwacht.
Ik vond het tempo gewoon te laag voor een cake met dit aantal shots.

Wel vind ik dat er leuk gespeeld is met de effecten, verschillende geluids effecten spreekt me erg aan.

Wij hadden veel verwacht van dit product, ik moet zeggen dat ik hem niet slecht vond dat zeker niet. Maar ik had er zelf meer van verwacht.
Ik vond het tempo gewoon te laag voor een cake met dit aantal shots.

Wel vind ik dat er leuk gespeeld is met de effecten, verschillende geluids effecten spreekt me erg aan.

Kruitsnuiver, ik had precies deze post in gedachten. Je verwoord precies mijn gedachten.:cool::cool:

Ik heb hem niet live gezien maar die fluiters enz vind ik echt heel erg vet!!!!
Prijs is helaas wat minder maja

Na er net even met Erik over gehad te hebben mag ik niet zeggen dat ik em slecht vind :p
Het is volgens mij echt een cake die je in het echt moet zien om em goed te beoordelen...
Dus zal em hopelijk op een demo in de buurt zien en zal dan misschien mijn mening wel aanpassen...
Enne de fluiters zijn goed of niet erik xD
:bye:

Na er net even met Erik over gehad te hebben mag ik niet zeggen dat ik em slecht vind :p
Het is volgens mij echt een cake die je in het echt moet zien om em goed te beoordelen...
Dus zal em hopelijk op een demo in de buurt zien en zal dan misschien mijn mening wel aanpassen...
Enne de fluiters zijn goed of niet erik xD

Zoals ik je inderdaad al zei zal je mening mischien veranderen nadat je hem in real live hebt gezien.
Het was geen super bak ofzo die er echt uitsprong kwa prijs/kwaliteit, maar hij is echt vernieuwend en de fluiters zijn écht flink hard.

Voor een echte liefhebber van apparte cakes is dit een leuk product om te kopen, want appart is hij zeker:)

Laatst bewerkt:
Wat een troep deze pot.. 85 euro voor dit ding,, Je ben wel gek als je dat doet.. Effecten zijn bijzonder maar niet mooi vind ik. De verhouding klopt niet qua prijs.:bonk:

Wat een troep deze pot.. 85 euro voor dit ding,, Je ben wel gek als je dat doet.. Effecten zijn bijzonder maar niet mooi vind ik. De verhouding klopt niet qua prijs.:bonk:

Dit is geen troep. Je bedoelt te zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding niet klopt.
Als je spreekt over troep dan bedoel je te zeggen dat de bak gewoon niets waard is.

Ik was ook niet kapot van de cake, maar dat geeft Kruitsnuiver ook al aan, we hadden meer verwacht. De effecten zijn wél gaaf, dat moet gezegd worden, maar ik vond de intensiteit niet goed overkomen. Wel heb ik van de mannen die beneden op het veld stonden te filmen (o.a. Lev-he, moontan, Tony) gehoord dat deze echt groot was, de afstand tot het balkon waar wij op stonden was wel duidelijk te ver voor een dergelijke cake.

Ik zal hem dus niet direct aanschaffen, maar hoop hem op een andere demo nog van dichterbij te zien, toch een hele andere beleving. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad de boeketten waren vrij groot.
En dat is niet het enige.
Deze pot heeft gewoon alles in huis.
Veel verschillende effecten, waaronder fluit,crackling,spinners en dacht zelfs een licht hummer geluidje te horen.

Ik raad een ieder aan om in december een demo bij te gaan wonen.
Ik weet zeker dat iedereen dan overstag gaat.

Na de Super 500 van vorig jaar is de Jumbo 98 de tweede complete vuurwerkshow. Een minuut vermaak met verschillende effecten
Opnieuw veel crackling, maar in deze cake misstaat het niet.
Mooie cake, wel prijzig.

Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk rond de 100 euro uitgeven voor wat Nederlands vuurwerk

Niks voor Mekkie:angry:, ik lekker voor de Stars over Paris , Barcelona , Panter etc:):):).
Veel meer waar voor mijn dure Euri's !!:D
Cheers !!

sorry hoor maar ik kan al die negatieve posts niet begrijpen want ik vindt het 'n schitterend blok , hummers , hardere fluiters , witte vallende staarten , willows , tourbillion achtige dingen , peony's , crackling , glittering tails , in fan shape , en mooie combo's , tuurlijk is 85 euro duur , maar als je het zo bekijkt dan is 110 euro voor 'n 100 schots blok van alpeco met kvk ook duur .

Laatst bewerkt:
tuurlijk is 85 euro duur , maar als je het zo bekijkt dan is 110 euro voor 'n 100 schots blok van alpeco met kvk ook duur . :bye::bye::bye:

Klopt helemaal, natuurlijk heb je dan wel wat meer kruit te pakken maar dit is toch wel een heel erg orginele pot.

Normaal vindt ik hele dure 500 grams potten ook maar niks maar dit is toch wel een must have om in de straat te hebben lijkt mij. Met een beetje passen en meten hoop ik dat deze in mijn budget past en kopen bij een dealer die korting in de verkoop geeft.

iedereen werd gek bij het zien van deze fallas de valencia in 'n doos , ik heb nog nooit zo genoten van nederlands vuurwerk .

WOW, supervet ding!
Net afgestoke (ja op 1 januari om 6 uur :D) en hij was amazing!
Ik heb hem gefilmd dus komt ZSM online!
Vette hummers en enorm wijds effect.
Harde dreunen ook, autoalarm ging er van af :D!

Super cake dit! Duurt zeer lang en de effecten zijn helder, langdurig en vrij groot. Echt een super mooi ding waar je wel de ruimte voor moet hebben want hij schiet heel breed! Beter dan de Super 500 naar mijn mening.

Back
Bovenaan