Dynasty is het favoriete merk

moontan

VWC lid
Dynasty is het favoriete merk

22 oktober 2008 Twello. Een poll onder de bezoekers van de vuurwerk website www.vuurwerkcrew.com leverde als resultaat dat Dynasty van Wolff Vuurwerk uit Twello, de nummer één is bij de vraag: Wat is jouw favoriete merk”

Met de collecties Dynasty, Full Loaded en de Classic producten weet Wolff elk jaar weer opnieuw een uitstekend assortiment consumenten vuurwerk te leveren waarbij dit jaar de Dynasty collectie gekozen is tot het meest favoriete merk van vuurwerk. Bezoekers aan de website kunnen via een forumvraag aangeven, wat hun favoriete merk is.

Tot aan woensdag de 22e oktober hebben de bezoekers van deze poll aangegeven wat zij vinden van deze vraag. Op de eerste plaats staat met een percentage van 40% Dynasty van Wolff . In de enquête worden 47 verschillende merken genoemd. Reden des te meer dat Wolff zeer verheugd is met deze uitslag.

Een van de deelnemers omschrijft zijn keuze voor Wolff als volgt: "Dynasty: goede prijs ten opzichte van kwaliteit, waarmee ze vooral bij de pijlenpakketten uitblinken, en mooie effectcombinaties in de potten." Of zoals een andere deelnemer vermeld: "Dynasty en Full Loaded zijn naar mijn mening de toppers, zeer veel aanraders tegen zeer sterke prijzen"

Wolff’s reactie van Jeroen Boerkamp is dat ze zeer verheugd zijn dat ook dit jaar, evenals vorig jaar bij een poll van www.freakpyromaniacs.com, het vuurwerk van Dynasty is verkozen tot het meest favoriete merk.

"We importeren al meer dan 40 jaar rechtstreeks vuurwerk uit China. In deze lange historie hebben we steeds weer een uniek assortiment consumentenvuurwerk weten te ontwikkelen in samenspraak met een select aantal Chinese vuurwerkproducenten. Vooral dit jaar met de Olympische spelen in China was het best wel eens lastig, maar ook dit jaar zijn we er wederom in geslaagd om een groot aantal nieuwe producten te leveren die voldoen aan de hoge standaard die we elk jaar stellen aan de kwaliteit en prijs/prestatieverhouding van ons vuurwerk".

http://www.vuurwerktoko.nl/nieuws.php?newsid=13

poll_vuurwerk_crew.jpg

Laatst bewerkt:
Namens Vuurwerkcrew wil ik Wolff van harte feliciteren met de overwinning.
Uit de uitslag moge blijken dat Dynasty door veel stemmers tot favoriet is gekozen.
Dynasty, zo hebben wij laatst bij de demo mogen zien, is een assortiment met veel uiteenlopende artikelen, effecten en kleuren, ruime keuze voor iedereen, en toegankelijk voor zowel de man met de grote beurs als voor de man met de kleine beurs.
Het succes is Wolff van harte gegund.
Nogmaals, Jeroen en Harry,van harte gefeliciteerd.

Inderdaad, van harte gefeliciteerd! Ben het ook helemaal met de uitslag eens, terecht gewonnen!
Nu maar hopen dat het zo door blijft gaan en we nog jaren kunnen genieten van deze top producten!

ik wil wolff dan ook nogmaals feliciteren met deze overwinning, en vind dit meer dan terecht verdient na de filmpjes die ik van de demo heb gezien.

daar zitten er zeer goede producten tussen voor hele mooie prijzen. ik kijk er al naar uit om mijn bestelling bij mijn wollf dealer te plaatsen.

Ja dat krijg je ervan als je mooie producten met scherpe prijzen op de markt brengt. Top spul en ga zo door wolff:D

Dynasty is ook mijn persoonlijke nummer 1.
Ik sta er ook niet van te kijken dat het wederom als beste is gekozen.
Supper goede produkten met een zeer goede prijs.
Ik wil bij deze Wollf ook feliciteren, top werk mensen.

Alle jaren hiervoor heb ik allerlei andere merken gehad waar ook zeker goede producten in zaten en zitten!
Maar ik ga dit jaar toch echt voor dynasty! man man wat een cakes zeg! Ik kreeg bij het zien van de demo filmpjes van dit jaar al een supergoed gevoel,laat staan in het echt!
Ik vind het dan ook zeer terecht dat wolff heeft gewonnen!
Van harte gefeliciteerd met deze terechte overwinning!

Zeker een terechte winnaar, ze zijn steengoed is de prijs-/kwaliteitsverhouding en hebben daar dus 40% van de stemmers in overtuigd, dat is een enorm percentage. Naast Wolff zijn er absoluut nog meer goede merken, het is dan ook zeer knap dat ze zo goed scoren.

Jeroen en Harry, van harte gefeliciteerd!

Het aanbod van Wolff- Vuurwerk is grandioos. Het aantal producten is dit jaar gigantisch gestegen en heeft daarbij ook een groot aantal nieuwe toppers in de lijn. Ik zal mij verheugen op de nieuwe producten, hiervan komen er zeker een aantal aan het eind van het jaar mijn mijn eigen collectie. Het verkiezen van Dynasty is natuurlijk geweldig, een duidelijke uitslag.

Ook wil ik alle leden bedanken voor het stemmen. Bijna 150 stemmen zijn er binnen gekomen.

Al jaren staat Dynasty numero uno bij mij.
Gewoon de terechte winnaar in de poll.
Prijstechnisch dik in orde , kwalitatief de beste ,en....ook voor de kleine beurs fantastische produkten !!!.

Grtzz
Mek

erg leuk om te zien dat er vorig jaar door de stemmers op fpm ook het merk dynasty als het beste merk werd verkozen...

hiernaast ga ik ook tijdens de Show samen met harry op pad om mensen te ondervragen voor ons marktonderzoek waar ook uiteraard heel veel mensen gevraagd worden. tegen december/einde december zullen de resultaten komen! mocht ik definitef weten welke show ik aawezig ben dan zal ik dat doorgeven!

Back
Bovenaan