[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

Bedankt voor de film Pigi!
Had zelf de Heavy 3, daar was ik erg over te spreken, dus deze zijn ongetwijfeld net zo goed! :D
Jammer dat die van mij een opgevoerd tempo hadden (leuk, maar daardoor wel héél kort!)

Hele leuke cakes dit, al enkele jaren de heavy 3 gehad, dit jaar voor de tweede keer de heavy 5. Vorig jaar erg goed bevallen. Lage effecten (lijkt het allemaal wat groter), goedkoop, toch behoorlijke bursts, lekker tempo en afwisselende effecten (alleen wel erg veel crackling). Dit jaar toch maar weer 2 of 3 pakketjes meenemen:thumbup:.

Dat zal zeker een mooi spektakel worden.
Voor 6,35 per stuk zijn dit geweldige cakes.
Ook perfect voor een projekt, veel spektakel voor weinig geld.

Laatst bewerkt:
Hopelijk is deze cakebox ook bij mij in de buurt te koop... Anders word het rijden maar dat is het hem zeker waard! Erg leuk deze box voor dat geld!

Denk dat ik deze ook op mijn lijstje ga zetten, prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Vijf tegelijk.....denk dat dat goed gaat werken :)

Mooi pakket, hier te koop voor 33 euri. Dat is 6,6 per cake, niet duur (Hollanders!)

minpuntje vind ik dat bij sommige het tempo behoorlijk hoog ligt. al met al wel en aardig pakket, wellicht neem ik hem mee.

:bye:

dit jaar wordt deze door mij 5 x aangeschaft
aangezien de prijs /kwaliteit verhouding gewoon top is
en er gaat namelijk een projectje komen genaamd "Heavy 20":D
dit jaar voor het eerst eens echt een paar goede projecten in elkaar zetten
en met dit soort budgetpotjes gaat dat zeker wel lukken

wij hebben de heavy 5 dit jaar voor het eerst.
Wat ik hier allemaal lees is dat het een goed pakket is.
Ook heb ik de heavy 4 en heavy 3 in mijn collectie.
Beetje knallen voor in de vooravond.

dit wordt mijn finale. ik ga deze 5 tegelijk schieten in een soort W-shape. met meteen daar achteraan 2x silver salute.

Weet iemand misschien waar de lontjes van deze potjes zitten? in een hoek, of in het midden van een kant? aan de bovenkant van de pot of bijna onderaan?

en de afmetingen zijn 10x10x10 toch?

Afmetingen kloppen, de lont zit gewoon op de hoek van de cakes, net iets onder het midden van de tube op de hoekpunt.

Ik heb deze ook dit jaar, moet zeggen vond ze wel erg klein. Maarja voor 33 euro...

Klein kwa uitwerking of klein kwa vorm? want dat is nogal een verschil. Maakt niet uit als hij klein is, het gaat om wat er uit komt :D

Back
Bovenaan