[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

Als je zoveel cakes koopt van de heavy serie, bekijk dan welke het goedkoopste zijn. Het zijn namelijk steeds dezelfde cakes.
Misschien is het daarom juist beter dat je 4x de heavy 5 pakt, in plaats van 3x heavy3 en 2x heavy 5.
Zo heb je ook nog eens meer afwisseling.:wink:

ben eigenlijk niet eens z'n super fan van wolff, maar denk dat ik dit jaar toch maar eens langs ga bij de wolff dealer bij ons in beurt xD

Nee, dat heeft hij waarschijnlijk niet. Ik denk dat niemand dat precies weet.
Ga er maar van uit dat hij in november online komt :wink:

Laatst bewerkt:
die hit squad, de meest linkse op het plaatje, is dat een geupdate hit squad van pyro quattro? en apocalipse zit er ook bij, zit ook bij pyro quattro.

Ziet er goed uit, dank moontan. Helaas heb ik in mijn wijde omgeving geen dealer kunnen traceren die de Heavy 5 (noch de Heavy 4) verkoopt :sad:

Nu ik het filmpje gezien heb( filmpje is overigens niet van de originele kwaliteit) heb ik besloten om ook dit pakketje te kopen.
Leuke cake,s, leuk voor in de vooravond maar ook om 00.00 als doorlontspul

Wat een geweldig setje is dit. Bij kuipers in koekange is deze te koop voor maar 25 euro. Voor 5 euro per stuk kan je deze echt niet laten liggen. Voor mij is dit leuk spul voor om 12 uur af te steken. Past prima in mijn budget.

Wat een mooie potjes zijn dit zeg. Vooral de 2e geschoten in het filmpje vind ik mooi, met die blinkers. En dat voor zo'n prijs, geweldig dat het in Nederland kan. :)

Jaaja dit word kiezen of een karton messier of 1 van deze.

Dat is wel een erg rare vergelijking, ik mag de karton prijs van de Messiers niet noemen maar die prijs is toch zeker wel een stukje hoger dan 31,75 euro. Waarom vergelijk je die producten dan (in hoeveelheid snap ik het maar in prijs niet)? :wink:

Dat is wel een erg rare vergelijking, ik mag de karton prijs van de Messiers niet noemen maar die prijs is toch zeker wel een stukje hoger dan 31,75 euro. Waarom vergelijk je die producten dan (in hoeveelheid snap ik het maar in prijs niet)? :wink:

Waarom snap je die vergelijking niet dan? Zo'n rare vergelijking vind ik het niet! Allebei 16s en beide zelfde kaliber en in de effecten zit ook niet een wereld van verschil!En het zijn in beide gevallen cheap ass potjes.
De messiers vallen (in de meeste gevallen) wat duurder uit dan de heavy 5,dat hangt af van het bedrag dat je in bels uitgeeft.Ik vind het geheimzinnige gedoe over kartonsprijzen zoiezo een beetje over the top,maar goed.
In ieder geval vind ik de heavy 5 niet onder doen voor de messiers.
IK haal de heavy 5 dit jaar 5 keer en dit alles voorzie ik van 1 lontje!:D

Heb besloten dit jaar dit pakket maar eens te zullen nemen. Had goede ervaringen met de Heavy 3, al was ik 1 pot kwijt geraakt. Dus ja, ik zeker dit jaar wat extra neerleggen voor 2 extra potten:) Geweldig om om 12 uur een aantal af te steken en misschien in de vooravond 1 om zo extra te genieten:)

De heavy produkten zijn echt super leuk, leuke mooie effecten voor echt weinig geld. al enkele jaren haal ik de heavy 3n wordt dit jaar de heavy 5 iets meer uitbreiding qua potjes dacht ik zo.

Back
Bovenaan