[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

lekker bezig kerel!
Heerlijk al jou filmpjes.
Bedankt voor je bij dragen..
JA IK WEET HET ER IS EEN TNX KNOP VOOR:wink:
maar mag best een keer gezecht worden.

lekker bezig kerel!
Heerlijk al jou filmpjes.
Bedankt voor je bij dragen..
JA IK WEET HET ER IS EEN TNX KNOP VOOR:wink:
maar mag best een keer gezecht worden.

bedankt man, leuk om zown reactie te lezen.
Ben lekker aan het uploaden.
Kan het niet maken dat ze niet op vwc komen toch?:p

Gewoon pure onzin dat dit soort cakes meer dan 5 euro kosten. Wat is de rede? Stijgt alles elk jaar in de vuurwerkwereld ? Ik word er gek van. Laat die krengen lekker budget. Voor 8 euro zoek ik nog liever Duitsland of Polen op.

Haha 8 euro de pot! Ik had me voorgenomen dat ik met korting maximaal 4.50 voor deze potten zou geven. Dat zit er in ieder geval niet in, maar er zijn zóveel alternatieven die ook nog veel mooier zijn dat deze er hier niet in komen!

40,50???

Ik ben echt benieuwd hoeveel Wolff dit jaar gaat verkopen... de prijzen zijn echt te schandalig voor woorden!

de heavy potjes waren altijd super tof om lekker in de vooravond weg te stoken. stond altijd weer verbaasd te kijken van de uitwerkingen en het kleine formaat.
Afgelopen jaar was dus de laatste keer dat ik deze heb aangeschaft.

Vind het wel jammer want het zijn goede potjes,maar laat deze staan uit principe gaat nergens over die stijging.

Dikke 8 euro per pot is niet leuk meer. Maar laten we reëel wezen; €0,50 per schot valt mee, er zijn ergere cakes. Het lijkt alleen veel te duur, omdat ze in het begin gewoon écht goedkoop waren.

Dit jaar maar een Heavy 3 besteld ipv Heavy 5. Om afscheid te nemen.

Tuurlijk jammer van die prijsverhoging, maar ik vind het alsnog een aardige prijs voor 5 16-shots cakes. Het moet alleen niet nog duurder worden dan dit.

Vind het wel jammer want het zijn goede potjes,maar laat deze staan uit principe gaat nergens over die stijging.

Same here, en zoals ik ook al bij de heavy 4 aangaf vind ik de prijsstelling nog gek ook als je 4 en 5 met elkaar vergelijkt. Normaal wordt iets goedkoper als je er meer van koopt, maar bij de heavy 5wordt het duurder (laatste pot van de heavy 5 is € 8,50 tov de heavy 4)

Back
Bovenaan