[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

Bij herman de haan ga ik ze halen voor 20 euro de pak. Dus dan heb je inprincipe 50% korting en als je bij Valk-Vuurwerk een karton kan delen kom je op 22,50 per pak uit. Dan vind zijn het echt toppers want dan betaal je maar 4,00 per pot. veel beter kan denk ik niet voor die prijs haha.

Same here, en zoals ik ook al bij de heavy 4 aangaf vind ik de prijsstelling nog gek ook als je 4 en 5 met elkaar vergelijkt. Normaal wordt iets goedkoper als je er meer van koopt, maar bij de heavy 5wordt het duurder (laatste pot van de heavy 5 is € 8,50 tov de heavy 4)

Ja daar heb je gelijk in, maar met een leuke korting zijn deze potjes nog zeker te doen hoor! Tuurlijk zijn er zeker alternatieven.

Inderdaad de heavy legend serie en gate of heaven serie zijn allebei zeer goede alternatieven. Maar niet alleen Rubro En Royal hebben daarvoor goede alternatieven: zelfs importeurs die normaal omschreven worden als importeurs met dure merken hebben al betere alternatieven dan deze heavy potjes. Zo heeft GBV het greeny assortiment (goedkoper en ook nog eens vele mooiere en vollere effecten) en Lesli heeft leuke budgetpotjes zoals de goldenmary (mooie goudpot voor bijna de helft van de prijs van de heavy's). Ik vond deze potjes qua uitwerking al niet bijzonder, maar de prijs van toen maakte dit nog leuke potjes voor in de vooravond. Met deze prijs zou ik me echter bestolen voelen, wetende dat er zoveel mooiers en beters is in deze prijscategorie + de enorme prijsstijging door de jaren heen.

Bij herman de haan ga ik ze halen voor 20 euro de pak. Dus dan heb je inprincipe 50% korting en als je bij Valk-Vuurwerk een karton kan delen kom je op 22,50 per pak uit. Dan vind zijn het echt toppers want dan betaal je maar 4,00 per pot. veel beter kan denk ik niet voor die prijs haha.

Ben benieuwd hoe je dat voor elkaar wilt krijgen bij HDH. 40% korting is max, en dan zit je bij de heavy 4 al op 20.00 euro. Maar mocht het je lukken, dan doe ik graag mee: 20euro voor 5potjes is altijd leuk, ook al is de kwaliteit niet meer dan redelijk. Het is altijd leuk om wat aan te steken :)

Ja dat klopt daar doel ik ook op! Da s toch een leuke korting bij HDH en een prachtige prijs en kwaliteitsverhouding. Prachtige potjes met mooie uitwerkingen ik heb ze elk jaar in ieder geval...

Nee, die is omhoog gegaan. 40,50 nu.
5 euries maar.

4euro...ach, maar 11%... :(

Het waren toch budget toppers?als ze zo doorgaan blijft daar weinig van over.:p

WTF!? €40,- euro, dit kan je geen budget meer noemen. Mijn dealer kennende zal deze er nog €2,- of €2,50 overheen gooien.

Beetje jammer waar Wolff mee bezig is... door dit soort onverklaarbare prijsstijgingen zullen ze het lievelingetje van het publiek niet meer zijn. Als je daarbij die China films optelt welke afwijken van het Nederlandse product hebben ze er nog een minnetje bij.

Tot nu toe zaten deze potjes altijd in mijn collectie, dit jaar vliegen ze er echter uit. Voor die €40,- valt wat mooiers aan te schaffen.

Was idd de heavy 5 doorlont.
Echt budget kun je ze niet meer noemen.
Maar goed zijn ze wel!

Ik had deze doorgelont en ik moet zeggen, voor €40,- was het toch nog een aardige cake! Een 80 schots cake met lekker tempo voor die prijs zie je niet vaak.

Prima potjes heb deze al jaren, maar de prijsstijging doet ook mij schrikken!

Ik heb ze dan al jaren voor hetzelfde geld, omdat mijn dealer niet aan prijsverhogingen doet.
Maar ik weet niet of ik er 40 euro voor neer zou tellen.

IK vind ze prima van kwaliteit, leuke effecten, beste knal voor die kleine dingen. Maar 40 euro... hmm

Prima potjes voor de prijs die wij betaald hadden. Omgerekend met kartonvoordeel zaten we op 25,- euri per setje van 5. Heel veel meer zou ik er overigens niet voor over hebben, dan doe ik er liever een paar euro bij om iets dikkere cakes te halen.

Heb er gisteravond nog weer verschillende afgeschoten en wat ben ik toch weer blij dat een aantal heavy 5 heb ingeslagen want wat blijven deze toch uitermate goed presteren lekkere knal en prima boeketten voor dit geld met korting bij HDH uitstekende prijs kwaliteit. Kan niet anders zeggen. En denk erover volgend jaar ze gewoon per karton te bestellen. Geweldig....

Erg slecht afgewerkt bij mij, van de meesten zit het lontje volkomen onder het papier waardoor je met een Stanley mesje zelf nog het lontje vrij moet maken.
Kan je niet maken als importeur.

Erg slecht afgewerkt bij mij, van de meesten zit het lontje volkomen onder het papier waardoor je met een Stanley mesje zelf nog het lontje vrij moet maken.
Kan je niet maken als importeur.
2 pakken van deze cakes uigepakt en allemaal netjes het lontje onder de sticker.

Na het commentaar van elburgersc kan ik helemaal niet meer wachten om deze per 2 in de vooravond te stoken..

Hier nog een pak Heavy 4 aanwezig welke het hele jaar in een warme kast gelegen heeft. Die gaan er vanavond aan ... :p Blijven top cakes !

Back
Bovenaan