[Dynasty] Heavy 4 [Ass.]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1641
Artikelnaam: Heavy 4
Netto gewicht: 512 gram
Aantal schoten: 16
Effectomschrijving: 4 x 16 multishot cakes met veel verschillende effecten en luide knallen
Richtprijs: 31.95

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

1641_Heavy_4.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow leuk dit allemaal , ik moet mezelf maar weer eens laten gaan op dit forum :) Echt heerlijk al die nieuwe potten , het gevoel komt wel weer naar boven , ook leuk dat heavy 4 en 5 erbij is , nieuwe potten betekend weer leuke andere collectie thuis dan vorig jaar :D
greetz , Eric

Bedankt voor de film Fred.
Ook dit zijn potjes die voor iedereen aan te raden is, of je nou een budget van 100 euro hebt of 2000euro.
Zeer goede pijs/kwaliteits verhouding.

als ik et zo hoor is dit ook een goed pakket ..... maar ik weet niet of ik heavy 3 of deze moet nemen is er op de hoeveelheidpotten ook nog ander verschil

deze potjes zouden volgens de prijs in de begin post dus 6.25 per stuk wezen.
hm opzich niet slecht voor die prijs . of is dit pakket in prijs gestegen ?

Volgens mij is de adviesprijs €26,00, maar ze zijn nieuw in 2008, dus de prijs kan niet gestegen zijn :)

Volgens mij is de adviesprijs €26,00, maar ze zijn nieuw in 2008, dus de prijs kan niet gestegen zijn :)

Nou in dat geval zijn dit hele leuke cakes voor in de avond of voor een projeckt
en als je geen soe om handen hebt .
Het valt me wel eens op dat sommige goedkope cakes nog wel eens ploffers
bevat . Dat kom je bij deze cakes niet tegen . :)

Ja dit zijn de pakketjes die je gewoon minstens 2 keer in je collectie moet hebben natuurlijk :D

Altijd leuk om tussen je grotere spul te schieten of om projectjes te maken.

De meesten gaan denk ik voor de Heavy 3 en 5.
Het ligt er ook aan welke 'folder' ze hebben natuurlijk :)

Daar is het zo dat wanneer je 1 of 2 pakketten koopt €26 betaald per pakket. Als je meerdere pakketten koopt zijn ze nog maar €21,00 per pakket :wink:

Back
Bovenaan