[Dynasty] Hawaii

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1881
Artikelnaam: Hawaii
Netto gewicht: 200 gram
Aantal schoten: 16
Effectomschrijving: 16 shots cake met super effecten: prachtige, zeldzaam mooie paarse sterren, gevolgd door groene glittersterren en brocade crown effecten
Tijdsduur: 24sec.
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: 16,00
Film: Film Wolff demoavond 2008

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Het effect klinkt zeker niet verkeerd: zoals Fred zou zeggen, deze komt op mn lijstje (nu hopen dat de dealer deze in de folder heeft staan haha)

Een 200 grammer voor 16 euro. Aan de effectenlijst te zien een aardig aparte batterij! Deze maar even in de gaten houden!!

wow deze is echt mooi vind ik, prachtige effecten, en zoals we gewend zijn van Wolff niet te duur.

*schrijft bij op lijstje*

Vorig jaar kwam Wolff met de Air Defence en nu met de Hawaii: deze pot heeft gewoon prachtige effecten tegen een hele mooie prijs!

Waar haal jij de fluit van daan als ik vragen mag?
Tuurlijk mag je dat vragen :P xD k meende toch echt fluit te horen :O
K zit nou op school dus k kan het filmpje niet bekijken MET geluid. Of k ben in de war met een andere cake :bonk: of k had teveel cakes tegelijk afgespeeld :p

EDIT:
Ik was idd in de war met de concerto rosso. Ook een mooie cake =D

Laatst bewerkt:
Tuurlijk mag je dat vragen :P xD k meende toch echt fluit te horen :O
K zit nou op school dus k kan het filmpje niet bekijken MET geluid. Of k ben in de war met een andere cake :bonk: of k had teveel cakes tegelijk afgespeeld :p

EDIT:
Ik was idd in de war met de concerto rosso. Ook een mooie cake =D

Iets beter op je Nederland letten.
En je zegt eerst dat je fluit hoort en daarna zeg ja dat je geen geluid op school hebt. Beetje raar he ?

:bye:

Hij had ze denk ik eerst thuis bekeken en op het moment dat hij zijn laatste reactie plaatste zat hij vast op school ;)

Hij had ze denk ik eerst thuis bekeken en op het moment dat hij zijn laatste reactie plaatste zat hij vast op school ;)
Zoiets ja :p

@Teun48
Ik had de filmpjes gister idd bekeken (en gedownload voor zover dat kon :D)
Bij m'n eerste reactie zat ik dus thuis en zei ik dat die fluit apart was, maar dat hoort bij een andere cake.
Bij m'n 2e reactie zat ik achter een computer bij informatica met een vet dik scherm =D maar zonder boxen:shocked:.
En bij de 3e reactie ben ik maar achter een andere pc gaan zitten (in de pauze xD), met een zielig schermpje xD maar wel met boxen :)

Ohja, dat ik edit wil niet zeggen dat ik dat dezelfde minuut doe en achter dezelfde computer ;) (staat toch een tijd bij?: )
En wat je noemt is geen NederlandS, maar duidelijkheid ;)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan