[Dynasty] Golden Crown [Vuurpijl]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 914
Artikelnaam: Golden Crown
Bruto Gewicht: 85 gr.
Effectomschrijving: Een gigantische brocade crown effect.
Stijghoogte: 60-70 m.
Richtprijs: €...
Verpakkingseenheid: 10/4
Film: Film website Wolff Vuurwerk BV

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet zeggen dat ik deze pijl er behoorlijk indrukwekkend uitziet en ook het effect Crown is natuurlijk goed :D
Te zien aan dat er niet staat dat de film nog komt ga ik er vanuit dat jullie deze niet gefilmd hebben...
Hoop dat er toch een filmpje beschikbaar komt van deze pijl!
:bye:

Pijlen worden op demo's niet geschoten, dit i.v.m. de veiligheisvoorschriften en afstanden. :wink:

Hopen dat Vuurwerktoko.nl met een film ervan komt. Ben zelf ook benieuwd, het klinkt weer veelbelovend en de losse pijlen zijn vaak goed te noemen. :)

Hij ziet er erg indrukwekkend uit. En hoewel dat nog wel vaker helemaal geen garantie is voor de uitwerking, denk ik wel dat de pijl de moeite waard is. Mits hij niet te duur is uiteraard.

ik denk dat jij de bigbrothers van next generation bedoelt , want die gaan per 4 , zijn 27,50 , zien er hetzelfde uit , en hebben golden crown effect .

Nee, ik bedoel de Golden Crown pijlen. Of HOL moet het mis hebben, maar zei verkopen geen vuurwerk van Lesli:wink:

ja klopt maar toch geloof ik het niet , want ik heb al veel meer fouten gezien op die site , en op de site van holl vuurwerk staat ook dat de titan en goliath per 4 staan en aangezien ik toevallig weet dat ze in puntzakken van 3of 4 stuks worden aangeleverd , zou dat de fout kunnen zijn .
maar het beste is om in december bij je dealer hierover te informeren .

De vroegere xxl mortierpijlen van BKV zaten ook per een X aantal in een kartonnen verpakking en werden daaruit gehaald en los verkocht.
Al werden deze pijlen niet per 4 aangeprijst.

Tja. We kunnen in ieder geval hier uit afleiden dat de prijs zo'n 7 euro zal worden. Vind ik nogal duur voor 1 pijl, erg jammer, want dynasty heeft echt prachtige losse pijlen!

ik kon hem kopen voor 7,50 en heb dit dus ook zeker gedaan , en dit was zonder twijfel mijn mooiste pijl , omdat het effect serieus 15 seconde bleef hangen , gelukkig staat deze perfect op film , en komt hij in de komende tijd online .

edit : ik weet nu al zeker dat ik er volgende jaarwisseling minstens 6 koop :p:rolleyes::cool::D .

Laatst bewerkt:
ik kon hem kopen voor 7,50 en heb dit dus ook zeker gedaan , en dit was zonder mijn mooiste pijl , omdat het effect serieus 15 seconde bleef hangen , gelukkig staat deze perfect op film , en komt hij in de komende tijd online .

Leuk Damanius, ik kijk uit naar de film. Als ik het zo hoor is het wederom een toppertje van Wolff! Ze nemen echt een voorsprong op de rest qua pijlen!

Deze pijlen hebben me aardig verrast, ik had 2 gratis gekregen bij mijn bestelling. Wist niet echt wat ik ervan moest verwachten, gezien de effecten op filmpjes moeilijk in te schatten zijn maar poe wat een pijlen.

Ze zijn wel prijzig maar zeker de moeite waard om 1 van te hebben voor de collectie. Het effect is groot en blijft erg lang hangen. Zeker een dikke 10 seconden een gouden lucht, erg mooi!

Dit is de mooiste pijl die ik ooit heb gehad. Hij ziet er zoiezo qua uiterlijk al goed uit. Ja, het oog wilt ook wat. Het effect bleef ook lekker lang hangen en het boeket was lekker groot.:handsup: Wat me opviel was hoe weinig effectsterren er in die pijl zaten. Als je de pijl schudden, kon je ze horen rammelen.

Laatst bewerkt:
Ik vond deze pijl echt een topper dit jaar, gaat niet al te hoog, de burst is niet geweldig hard, maar dat is geen probleem, want het effect is erg groot en blijft nog geruime tijd hangen. Prachtige pijl, ik vond hem de 7 euro wel waard:)

Back
Bovenaan