[Dynasty] Fuego

Ik kwam hem op de site van Koningsdal Utrecht tegen.. Webwinkel gaat 1 december open maar volgens mij staat de collectie 2015/2016 er al op..

Zou wel zonde zijn als deze er ooit helemaal uit zou gaan.

Ja zonde inderdaad. Maar niet getreurd. Meerdere importeurs hebben nu cakes met alleen tails of singleshots in het assortiment. Nadeel van de fuego is dat als je een leuk beeld wil neerzetten je al snel 50 euro verder bent na een paar seconden.

ik heb er in ieder geval al 30 besteld in januari

Ik ga morgen even kijken of we via het bestelssysteem nog Fuego's kunnen bestellen. Als wij dat niet kunnen, zullen alle andere Wolff dealers dat ook niet kunnen lijkt mij.

Weet iemand misschien waarom Wolff deze niet meer levert?

Hier is een dealer in de buurt die de Piranha (omlabeling van de Fuego) nieuw heeft dit jaar, ga daar sowieso een paar van bestellen :D

ik hoop dat ik er nog ergens een aantal kan scoren voor een leuke prijs. Heb er spijt van dat ik er vorig jaar niet meer gekocht heb :bonk:

Ik heb er vorig jaar ook een paar gekocht. Hier is een film van een los exemplaar. Zo dicht erop in de straat is het toch erg anders dan wanneer het geschoten wordt tijdens een show.

Weet iemand misschien waarom Wolff deze niet meer levert?

Hier is een dealer in de buurt die de Piranha (omlabeling van de Fuego) nieuw heeft dit jaar, ga daar sowieso een paar van bestellen :D

Volgens mij is de voorraad gewoon op bij Wolff en gaat men deze ook niet meer bij bestellen...eeuwig zonde als je mij of elke andere liefhebber vraagt. Echter, van de liefhebbers moet een importeur het niet hebben helaas...

Volgens mij is de voorraad gewoon op bij Wolff en gaat men deze ook niet meer bij bestellen...eeuwig zonde als je mij of elke andere liefhebber vraagt. Echter, van de liefhebbers moet een importeur het niet hebben helaas...

Wel raar dat Intratuin Apeldoorn ze gewoon kan bestellen nog, heeft ze nieuw in het assortiment onder de naam Piranha.
Heb er een paar besteld daar :D

Intratuin Lochem heeft ze ook en nog wel een aantal producten van Wolff onder andere een aantal matten en klein spul zoals cracklingballs, rotjes , flying dragons en een fontein. Is wel de eerste keer dat ze Wolff hebben dacht ik.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan