[Dynasty] Fire Surfer

Vond je Pharao beter of niet? Ik ben wel geïntereseerd in deze cake en misschien ga ik hem nemen maar ik zit nog een beetje te twijfelen.

Pharao vind ik ook niet geweldig. Maar zou dan wel de Firesurfer nemen. Vind hem niet slecht hoor, maar overtuigen deed ie niet!

Op de films die ik heb gezien lijken de boeketten van Fire Surfer heel vol. Misschien zit ik fout, maar volgens mij zijn die van Pharao lang niet zo vol?

Op films vind ik deze cake eigenlijk vies tegenvallen, ik dacht dat het geen goede "opvolger" zou zijn voor de Pharao. Maar nu ik hem vorige week live op een demo gezien heb, moet ik deze gedachte terug nemen.

Een goede burstknal die de prachtige witte waves niet uit vorm doet knallen en die colortips zijn mooi fel. En dan ook nog eens die prijs erbij, degene die deze bestellen zullen geen spijt krijgen.

heb hem gisteren in oirschot ook gezien.

boeketten zijn net zoals de pharao vorig jaar, zoals hij hoort te zijn, alleen dit jaar dus met 21 schoten!

Bedankt voor de info ZNPyro.
Even kijken of ik één van deze koop of toch twee Pharao's om door te lonten :)

De effecten komen niet erg hoog tot ontploffing, maar zeker wel op veilige hoogte. Natuurlijk kan er in de staktijk altijd een rotte appel tussen zitten.

Oke, bedankt voor je reactie. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van heel laag ontploffende en daardoor groot leikende effecten. Ik heb liever hoog ontploffende, grote boeketten :)

Ik denk dat hij op de film niet helemaal toch zijn recht komt door de wind (is overigens met het meeste vuurwerk zo). Misschien toch het overwegen waard voor dit jaar, alhoewel ik het jammer blijf vinden dat er geen finale in zit.

dit was dan de langverwachte nieuwe versie van de farao!
nou dat heb ik geweten..
de fire sufer komt niet eens in de buurd!
de bust vind ik matig en het efect is niet echt groot (dit alles gebazeerd op de oude farao versie)
maar voor zijn prijs is dit een leuke pot maar de farao vond ik helaas tog echt beter!
jammer dat die er uit is!

Weet iemand wat de adviesprijs voor dit jaar is? Ik twijfel nog of ik hem neem. Is hij toevallig op de afgelopen demo geschoten? Zo ja...... :-)

vind het jammer dat deze eruit gaat / is ,

deze cake heeft het '' WOWWWW '' effect in mijn ogen .

ik heb hem 2 jaar achter elkaar gehad , 1e jaar los geschoten , 2e jaar icm. wodka blue , en de toeschouwers vonden het prachtig .
iedereen hier denkt heel licht over deze cake wat ik onterecht vind .

hierbij de film =

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vind het jammer dat deze eruit gaat / is ,

deze cake heeft het '' WOWWWW '' effect in mijn ogen .

ik heb hem 2 jaar achter elkaar gehad , 1e jaar los geschoten , 2e jaar icm. wodka blue , en de toeschouwers vonden het prachtig .
iedereen hier denkt heel licht over deze cake wat ik onterecht vind .

hierbij de film =

movie

Wees gerust, deze gaat er volgens mij niet uit. Wel Fire Tubes en Fire het pijlenpakket. Hiervan kan je gerust weer een kartonnetje kopen als ik het goed heb.:D

Back
Bovenaan