[Dynasty] Eagle Flight

je moet fluitcakes eigenlijk in 3 levels zien.

-level 1: de gewone fluitbakken met honderden pijljes met knal/knetter/kleurtjes (crocodile,darling flybys,mantronix, greenglittermissile etc etc)
deze zijn van de hele kleine 25 shots tot 1500 shots(gigatronix)te krijgen
van 10 tot 500 gram zeg maar.

-level 2: de fluitcakes met langdurige keiharde fluiteffecten en boeketten, dit is een gevalletje zonder boeket omdat het hier puur voor het geluid en de sluierstaarten te doen is.(concerto rosso,zware jongens,yellow caps, sky symphony etc etc)deze zijn vaak 200 tot 500 gram

-level 3: de zware huilcakes met een hele zware brullende rauwe huil en zilverstaarten en soms een boeketversie.(skyscreamers,jetstream,hypnotized)
deze zijn vaak 400 tot 500 gram

je kan al deze producten alleen maar met hun eigen soort/level vergelijken
anders ga je gewoon volledig scheef met je mening.:)(appels met peren of druiven vergelijken:D

Bij welke groep zou je de Eagle Flight indelen ? Level 2 ?

Ja die valt idd in level 2, desalniettemin vind ik dit een topper. Op de demo van vuurwerk tilburg live gezien 3 stuks tegelijk en dat gejank van de fluiters ging door merg en been!

Ik ga morgen m'n bestelling ophalen en heb zojuist besloten dat deze ook nog op m'n lijst komt.
Lijkt me een prima bak om bij m'n gabber in een klein straatje de buren eens lekker te irriteren.....:devil:

Dit is wel een lekkere fluitbak. Harde fluit ook vooral. Deze ging s'avonds nog de lucht in hier in de buurt.

Ik zelf besteed echter niet veel aan fluitbakken. Afgelopen 2 jaar nam ik de Green Glitter en meer niet. Liever die oh zo geweldige heavy blokjes of andere goede cakes voor mooie prijzen van Wolf!

:bye:

Volgend jaar komt er deze er weer bij!
Heerlijke fluit, opbouwende salvo's en geen boeket!
Een prima klasse 2 cake.

Dit is wel een lekkere fluitbak. Harde fluit ook vooral. Deze ging s'avonds nog de lucht in hier in de buurt.

Ik zelf besteed echter niet veel aan fluitbakken. Afgelopen 2 jaar nam ik de Green Glitter en meer niet. Liever die oh zo geweldige heavy blokjes of andere goede cakes voor mooie prijzen van Wolf!

:bye:

ik kreeg m gratis bij mn bestelling, maar volgend jaar koop ik hem dr wel bij. erg leuke fluitbak, had ik niet verwacht, de fluiters tintelde heerlijk op mn trommelvliezen!

Ik vind dat er veel te weinig zware huilcakes zijn, de Eagle Flight is gewoon een zware jongen zonder effect, waar een echte huil in voorkomt is alleen bij de ADHD van Marijn het geval.

Weet iemand welke fluit harder is, van deze of die van de concerto rosso? Bedankt! Het gaat mij om de fluit, niet of er een boeketje achteraan komt of niet. De fluittijd van de concerto rosso per schot is wel langer in ieder geval.

De fluit van deze cake is volgens mij totaal anders, echt een aparte fluit op zich. Lekker schel en fel als ik de filmpjes mag geloven.
Die van de CC is wat minder schel maar gaat lekker lang door tot grote hoogte. Persoonlijk vind ik CC wat meer waar voor je geld, zeker omdat deze ook nog boeketten heeft. Maar aangezien je niet om de boeketten geeft zou ik voor de Eagle Flight gaan, deze heeft dan weer mooie tails :)

Net gezien / gehoord in de finale van Haokan, heerlijke cake dit. Deze fluit gaat door merg en been, dus ideaal voor met O&N :D

Ik vond deze cake ook opvallen tijdens de finale van Haokan, stukken beter dan de 'Falcon' die we eerder te horen kregen, dikke aanrader!

Heb even gezocht maar heb 'm eindelijk gevonden. Wat was ik verrast van deze fluitbak! Er werden er wel meerdere afgestoken maar de fluit die er vanaf kwam was echt hard!

Toch jammer, dat een cake die jaren op de markt is geweest nu pas de aandacht krijgt die hij verdient...

Back
Bovenaan