[Dynasty] Dynasty White Box [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1656
Artikelnaam: Dynasty White Box
Bruto Gewicht: 920 gr.
Aantal Vuurpijlen: 6
Aantal Romeinse kaarsen: 3
Aantal Fonteinen: 5
Aantal Single shots: 3
Aantal Cakes: 1
Effectomschrijving: Een pakket met veel vuurwerk: 5 fonteinen, 3 single shot cakes, 6 vuurpijlen, 1 multishot cake, 3 romeinse kaarsen en 4 grondspinners.
Verpakkingseenheid: 10/1
Richtprijs: €...

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze herken ik van vorige jaar. Vorige jaar hete dit pakketje bjutiful box en koste 18,95. veel te veel voor dit pakketje. Die pijltjes geven alleen een fluit effectje !! :(

Eén van vele toevoegingen aan het Dynasty Pakketten assortiment... Vorig jaar de Red en de Bluebox, dit jaar komen er veel meer bij! Hetgene wat wij hebben weet ik in ieder geval uit mijn hoofd, namelijk:

Orange - Purple - Red - Blue - Silver - Gold

De witte en de zwarte horen daar nog ergens tussenin...

Kwalitatief zeker hetzelfde als de bekende Blue en Redboxes... De prijs/kwaliteits verhoudingen zullen erg hoog liggen (geen prijsvermelding van ons!)

Nitraat12, nu je het zegt lijkt die inderdaad veel op de b-jutifull van vorig jaar! Maar de prijs die je noemt is sowieso al hoog, daarnaast is de prijs redelijk gedaald... De pootjes onder de potten zijn verbetert! (Heb de dummie van de white en black wel in mijn handen gehad).

Beiden bedankt! Ik denk dat ik toch voor de Green Box ga :)

Dan heb ik ook wat meer namelijk :) Het is gewoon voor in de avonds, dus echt spectaculair hoeft het niet te zijn :)

Voor de mensen die deze hebben gehad:

Hoe bevalt dit pakketje? krijg deze namelijk gratis bij m'n bestelling:)

Ik heb dit pakket een aantal jaren geleden gekocht en ik vond het voor de prijs zeker niet tegenvallen. Het pakket is een stuk gevarieerder dan een meterpakket, vooral de singleshots vond ik voor de prijs goed, maar je moet er natuurlijk niet te veel van verwachten.

gratis gehad, was verbaasd over wat er uit die kleine pakjes kwam, fonteinen waren erg geweldadig en gewoon echt super eigenlijk! Single shots waren ook wel mooi! Pijltjes waren vrijwel niks!

Cake is trouwens een grof word zijn 10 tails met wat crackling.

Anyway fonteinen en single shots top! Rest kan gezien worden als opvulling! Zou hem mischien nog wel kopen al alleen om die fonteinen.

Back
Bovenaan