Dynasty Display Box -B- [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
966_04.jpg

Artikelnummer: 966
Artikelnaam: Dynasty Display Box -B-
Bruto Gewicht: 5.500 gr.
Aantal Fonteinen: 7
Aantal Cakes: 4
Aantal Vuurpijlen: 4
Aantal Romeinse Kaarsen: 2
Effectomschrijving: Een combinatie van 3 cakes, 7 fonteinen, 4 vuurpijlen en 2 Romeinse kaarsen. Tevens bevat dit pakket de schitterende fan-cake Beautifull Battlestar.
Richtprijs: €77,50
Verpakkingseenheid: 2/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Dit pakket was jaren geleden een van mijn eerste kennismakingen met Dynasty.
Je krijgt een aardig doos vol voor 75 euro. En je bent best wel een tijdje met afsteken bezig. Pakket bevat veel fonteinen, dus als je daar niet van houdt is dit pakket niet aan te raden. Fonteinen zijn overigens geen standaardfonteinen.
Ook hier weer een diversiteit aan kleuren en uitwerkingen.
Fontein Midnight carnaval bijvoorbeeld geeft blauw oranje kleur te zien.
Absolute topper is de grootste pot. Fanshaped blok. Battlestar.Met zeer zware burstknallen.
:cool: :cool:

Ik heb geen persoonlijke ervaring met dit pakket, wel staat deze meen ik op een DVD uit voorgaande jaren en kan me herinneren dat dit gewoon een leuk pakket is. Zelf heb ik alleen niet echt het geld over voor zulke pakketten.

Wel heb ik nog enkele losse foto's in het album gezet, heb hier namelijk de dummy van. Klik op de foto voor een grotere afbeelding.

Leuk Mattenfreak, die onderliggende foto,s.
Dan klopt mijn stelling ook niet helemaal want de fontein Midnight Carnaval die ik noemde zit er niet in. Dan zit die fontein in een andere pakket. Is ook niet zo belangrijk
:cool:

Leuk Mattenfreak, die onderliggende foto,s.
Dan klopt mijn stelling ook niet helemaal want de fontein Midnight Carnaval die ik noemde zit er niet in. Dan zit die fontein in een andere pakket. Is ook niet zo belangrijk

Ik heb het even opgezocht (had nix te doen) maar de Midnight Carnaval zit in de Dynasty Display Box -2-. Is erg verwarrend vind ik want ik haal de 1 en 2 altijd met de B en C in de war :bonk:

Ik heb het even opgezocht (had nix te doen) maar de Midnight Carnaval zit in de Dynasty Display Box -2-. Is erg verwarrend vind ik want ik haal de 1 en 2 altijd met de B en C in de war :bonk:

Jammer dat Wolf van dit pakket geen filmpje heeft.
Ik zou dat pakket best nog wel eens terug willen zien.
Jarenlang kocht ik display box b en c.
Heef iemand soms filmpjes van deze display boxen b of C?

Back
Bovenaan