[Dynasty] Desert at Night

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1618
Artikelnaam: Desert at Night
Bruto Gewicht: 3.050 gr.
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 36 Schots
Effectomschrijving: 36 Felle bursts met rode, groene, paarse en zilveren boeketten.
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: 25-30 m.
Richtprijs: €30,-
Verpakkingseenheid: 6/1
Afmetingen: 235x195x155mm
Film: Demo Wolff 2007

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze vernieuwde uitvoering is ook weer een aanrader.
Liefhebbers van blinkefecten komen hier volledig aan hun trekken.
In combinatie met een zeer felle burst en mooie felle kleuren.
Ook weer een aanrader voor een goede prijs.

Heerlijk om te zien !!!

Dynasty - TOP
36 shots - TOP
30 ,- !!! - OOK TOP

En de perfecte kleuren ( voor mij dan !! :D)

Deze ( als ze hem hebben ) koop ik meteen !!

Heerlijk het vuurwerkseizoen :D

Grtz , Eric

Ben zelf niet echt van de blinkers dus vind ik dit geen geweldige pot maar ik zie wel dat het een goede kwaliteit blinker is leuk tempo en geweldig goeie prijs!!!
Zeker een aanrader van de blinkerrliefhebbers!!!
:bye:

36 krachtige boekketten in zowel verticale shape als fan sha , voor 'n mooi prijsje , dit vindt ik zonder twijfel 'n aanrader .
:bye::bye::bye:

Hoewel er al variatie in fanshaped en gewoon afgeschoten zit, vind ik dat er niet genoeg variatie zit in deze pot. Jammer, want slechts 30 euro voor een 500 grammer is gewoon GEEN geld.
Vroeger zag je potten komen die gewoon hetzelfde kostten maar 300 gram minder kruit bevatten!

Ik ben toch echt van mening verandert over deze pot , toen ik de zin las met al die kleuren dacht ik dat ook echt . Blinkers zijn mooi maar ik hoopte meer op de felle kleuren van angel eyes van Lesli vuurwerk.

Denk dat deze niet doorgaat op mijn lijst :(

Grtz , Eric

Enkele jaren geleden was deze cake (naam en label) ook al in het assortiment opgenomen, deze heeft destijds plaats moeten maken voor vernieuwende producten, maar de mannen achter Wolff vonden het label nog altijd erg mooi en strak en hebben het weer geintroduceerd bij deze 500 grammer.
Voorheen was het een 19s cake, hier een foto ervan;

03032006_22vwc.jpg

Ik ben overigens erg positief over deze nieuwe versie, allemaal blinker, maar dat vind ik zeker wel wat hebben en de kleuren spreken mij aan. Het is redelijk simpel, er zijn slechts 2 effecten in verschillende shapes, maar de boeketten zijn zeker goed te noemen. En ja, 500grammer voor 30,-? Ik zal hem niet laten staan. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ik kan het bijna niet geloven eerlijk gezegd. Mocht ik uberhaupt een budget hebben en deze hier in de buurt te koop zijn, dan is dit een zeer aantrekkelijke aanbod.

Wishing list wordt alsmaar langer en langer van Wolff.
Wederom een Top blok voor een Top prijs!!:D
13e maand is toch ergens goed voor he !!
Maar jah....20% korting straks in de voorverkoop...gaat weer lukken !!!:)
WOLFF........ my nr1 !!!!!!!!!!!!:D:p

best wel een mooi ding en toffe prijs
maar
-effecten veel hetzelfde
-ik heb drie keer het schermpje weggeklikt omdat er een salvo van drie of vier kwam die ik aanzag voor de finale, en toen kwam er na de laatste keer dat ik rustig wachte, op mijn handen zittend voor de zekerheid geen finale...

drag

best wel een mooi ding en toffe prijs
maar
-effecten veel hetzelfde
-ik heb drie keer het schermpje weggeklikt omdat er een salvo van drie of vier kwam die ik aanzag voor de finale, en toen kwam er na de laatste keer dat ik rustig wachte, op mijn handen zittend voor de zekerheid geen finale...

drag

Ok, dit is al beter, je geeft een beetje commentaar op de cake, maar om nou elk bericht af te sluiten met "drag" vind ik nog wel een beetje overbodig.

Ik geef wel even het betere voorbeeld:
Ik vind deze cake een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben omdat er mooie grote boeketten inzitten en de cake redelijk lang duurt. Dat er lange pauzes inzitten tussen de I-shape en W-shape vind ik ook. Maar de blinkers wegen daar weer goed tegen op en voor 30 euro staat hij toch echt op mijn lijstje.

Bedankt voor het posten van je filmpje (moet maar even zo, thanks functie werkt niet)
Maar, waaide het hard ofzo? Het beeld trilt nogal onnatuurlijk. Maakt verder niets uit, filmpje is van goede kwaliteit.
Maar ik dacht dat hier shapes in zaten? Niets van te merken, ze zullen de blokken wel in de lengterichting hebben opgesteld t.o.v het publiek?

Back
Bovenaan