[Dynasty] Daybreak

wat een lekkere cake zeg....doet me een beetje denken aan de Falcon Rising van Brothers Pyrotechnics (heeft ook een spinning tail ,25 shots maar met een versnelde finale van 10 shots).
Budget zal fors overschreden worden (mede dankzij de Daybreak):cry:

hier ook nog een filmpje dat ik gister had opgenomen,

let op de reacties van het publiek, publiek reageerde het meest op deze cake.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb deze nu drie keer "live" mogen aanschouwen, en het is inderdaad echt een topper van de bovenste plank. De spinners zijn echt vol, en de bursts snoeihard. De boeketten vond ik zelf wat minder van kwaliteit, nogal onregelmatig vooral. Het filmpje van Tresher is in die zin wellicht wat misleidend, want daar lijken ze kolossaal en bijna symmetrisch. Dat zijn ze niet, althans niet in de versies die ik heb gezien, maar wat geeft dat? Het gaat mij vooral om de spinner en de burst, en die zijn top! De Crossette King van twee jaar geleden, maar dan veel beter!

Dank Cass en Tresher, mijn twijfel is nu helemaal weggenomen
Hij komt bij mij op de lijst.
Go for a (day) break :p

Ik heb deze nu drie keer "live" mogen aanschouwen, en het is inderdaad echt een topper van de bovenste plank. De spinners zijn echt vol, en de bursts snoeihard. De boeketten vond ik zelf wat minder van kwaliteit, nogal onregelmatig vooral. Het filmpje van Tresher is in die zin wellicht wat misleidend, want daar lijken ze kolossaal en bijna symmetrisch. Dat zijn ze niet, althans niet in de versies die ik heb gezien, maar wat geeft dat? Het gaat mij vooral om de spinner en de burst, en die zijn top! De Crossette King van twee jaar geleden, maar dan veel beter!

Bedankt voor je duidelijke uitleg Jan, ik ben iig over de streep getrokken.
Deze schatjes komen er zeer zeker bij:)

Ik heb deze ook voorbij zien komen tijdens de demo in Naarden.
Ook ik vond dat deze cake er uit sprong om zijn knalharde bursts. Een mooie finale, lekker hard!
( btw: samen met panter toch echt favouriet bij mij)

Ik heb deze ook voorbij zien komen tijdens de demo in Naarden.
Ook ik vond dat deze cake er uit sprong om zijn knalharde bursts. Een mooie finale, lekker hard!
( btw: samen met panter toch echt favouriet bij mij)

dag sjopies, ik was ook bij deze demo in Naarden en was mensen aan het enqueteren, was jij degene met een camera standaard?

ontopic:

dit is echt een nieuwe favoriet geworden samen met de Panther... de burst waren van deze 2 producten, overduidelijk (na 3 keer demoshow gezien) de be hardste, met de meest volle kleuren. de daybreak heeft nog als pluspunt: dikke spinnende staarten, geweldig... en dat zoefende geluid!!!!

deze burst hard? moet je voor de lol eens dit wolf demo filmpje vergelijken met de dragster wolff demo film moet je het verschil in burst horen. Tis zo jammer dat de dragster niet die brst haalt...

Demo films geven een indruk. Je moet hem op de demo zelf zien.
Dan pas kan je oordelen.

Mijn ervaring is dat deze een hele harde burst had. Samen met Mystic Fire de hardste van een demo van wolff in Breda.

juist! heb hem op een demo gezien en was erg verrast! super potje, vooral voor die prijs (24,50!) En erg harde mooie burstknallen..ik ga hem zeker halen dit jaar!
Dragsters bijvoorbeeld heb je eem erg mooi demo filmpje van van Wolf, alleen als je hem dan echt ziet bij een demo vindt ik hem zelf erg tegenvallen...
oftewel: demo bezoeken loont! :p

geheel mee eens. Je moet het gewoon zien.
Het is dit jaar voor mij voor het eerst dat ik demo's bezoek van wollf ( die een beetje bij mij in de buurt liggen). Ik moet zeggen dat het de moeite waard is. Zo kun je voor jezelf echt een goed lijstje maken. Zo minimaliseer je de kans op een miskoop wat wel zo fijn is, aangezien vuurwerk niet goedkoop is. Maar goed vuurwerk is idd handwerk, het blijft een risico.
Het mag alleen de pret zeker niet drukken!!!
Kan bijna niet wachten.....

Back
Bovenaan