[Dynasty] Cyclone

Ja, de kleuren komen goed naar voren, en wat was de prijs? €40...Maar 'ns even zoeken of ik het ergens met korting kan vinden. HEt roze is mooi hard roze, net als het geel en oranje helder zijn. Mooi ding hoor.

Laatst bewerkt:
zal dat bij Buiter Vuurwerk in Roden dan ook een restpartij zijn, net als de Screaming Golden Quattro die daar nog in 't assortiment staat? www.buitervuurwerk.nl
Ik hoop dat deze dan voor een zachter prijsje verkocht wordt, zal de prijzen daar in de gaten houden. Vind dit een mooie pot, maar te prijzig.

Ik hoop hem ook ergens goedkoop op de kop te kunnen tikken! De kleuren zijn toch wel heel speciaal :)

Waarom zal deze eruit gaan? Te hoge kosten voor de kleuren, gevolg->hoge prijs->te weinig afname?

Kuiper Koekange heeft 'm voor €30, daarvoor neem ik 'm mee. Hopen dat het niet te snel loopt, heb pas vlak voor kerst geld voor nieuwe bestellingen :D

Misschien was hij in China toch iets mooier dan hij in praktijk bleek te zijn.. Vind hem zelf erg mooi, maar niet voor die prijs. Misschien neem ik hem ook wel bij Kuiper, even kijken wat ze allemaal hebben aan producten dit jaar.
De kleuren zijn wel heel helder en die kom je niet vaak tegen..

Back
Bovenaan