[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

deze 5 keer gekocht bij 123vuurwerk voor 5 euro per pakje. Geen geld.
Ben zo blij dat ik deze heb kunnen bemachtigen. Dit was het enige wat nog ontbrak in mijn collectie

Zo gelukkig word je niet van de versie die zij verkopen :P..
De laatste versies zijn niet zo best meer hoor. er zijn echt betere fluit pijlen te krijgen

deze 5 keer gekocht bij 123vuurwerk voor 5 euro per pakje. Geen geld.
Ben zo blij dat ik deze heb kunnen bemachtigen. Dit was het enige wat nog ontbrak in mijn collectie

Idd stelt niet veel voor en steigen voor geen meter. Heb nog de licht groene die zijn nog top.
Uit 2010-2011 dacht ik.De wat nieuwere zijn wat donkerder groen.

Zo gelukkig word je niet van de versie die zij verkopen :P..
De laatste versies zijn niet zo best meer hoor. er zijn echt betere fluit pijlen te krijgen

Ze zijn idd niet meer zo goed als vroeger. Ik zou alleen niet weten welke pijlen van 6st voor ongeveer 5 euro beter zijn. Of je moet voor strike force gaan maar dan betaal je 17 euro voor 9 pijlen. Ik had vorig jaar fetal screamers en die vond ik zeker niet beter. en die silver-thunder stelde me ook teleur.

Wie wat bewaard ( denk zeker 4 jaar oud ) die heeft wat, of eerlijk gezegd vond mijn vrouw nog een pakje met drie er in en heb er 1 afgestoken : wow wat blijven deze toch vet gaaf. Nu nog twee over voor 2018 en 2019 :angel: lollll

Ik ben bijna door m'n karton heen helaas :rolleyes:
Had er de 31e voor 's avonds een 60-tal doorgelont. Waarvan 3/4 op roze lont, toen gingen de handen wel naar de oortjes hoor. Heerlijk hoe zoveel tegelijk versterkt, vooral met de weerkaatsing op gebouwen.

Heb er nu nog 30 van. Ieder oud en nieuw ging er een doosje door heen. Dat zijn er 6. Dit jaar halveer ik dat naar 3. Kan ik er nog wat jaartjes van genieten.

Die fabriek die deze kwaliteit produceerde moet toch nog wel bekend en benaderbaar zijn? Of bestaat die niet meer ofzo? Waaaaarom is die oude kwaliteit al jaren niet meer op de markt danwel niet haalbaar? Iemand van Wolff met een antwoord?

Er valt toch wel een 3 traps fluitpijl te regelen in China? Is nou ook geen hogere wiskunde. Al moet ik zeggen dat ze erg goed waren, maar het blijft gewoon een simpel product. Ook al zouden ze een tientje kosten, ik koop ze wel hoor.

Back
Bovenaan