[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

heeft er iemand toevallig een foto van zowel de lichtgroene als de donkergroene variant?

ben wel benieuwd waaraan je de slechte variant dan kan herkennen.

Ik had dit jaar de Triple Screamers, een omlabeling van deze uit de Universe collectie, ook van Wolff. Die waren prima in orde, dezelfde fantastische pijlen als uit andere jaren (zowel TScreamers als CRockets).

Ik vond ze dit jaar echt heel slecht!
had nog wat pakjes van vorig jaar die waren echt super maar de nieuwe waren om te huilen
Slechte fluit en lang niet zo hard hoop wel dat ze volgend jaar weer beter zijn

Had ze voor t eerst dit jaar. 1 pakje en gelukkig niet meer. Ze waren niet super slecht maar niet wat ik er van had verwacht. Ze floten veel korter dan op alle filmpjes en gingen vrij snel horizontaal waardoor ze tegen de huizen kwamen.

heeft er iemand toevallig een foto van zowel de lichtgroene als de donkergroene variant?

ben wel benieuwd waaraan je de slechte variant dan kan herkennen.

Aan de verpakking zul je weinig verschil merken. Ik had 2 soorten formaten, de een had een kleinere pijlkop en die deden het vaak slecht bij mij en de grote gingen gewoon perfect. De kleine waren ook donkerder groen van kleur volgens mij. Toch gingen de meeste wel goed en heb ik kunnen genieten van de harde fluit:) Ze gaan schitterend hoog en het rookspoor overdag is ook erg leuk.

de knaller had er een paar mee genomen om 's ochtends nog even te stoken bij ons, ik vond ze erg slecht... korte fluit en het 3 traps effect was niet echt te ontdekken... jammer

Ik Had ze dit jaar voor het eerst , en vond ze echt geweldig :O
harde fluit en goede crackling op het einde.:rolleyes:

Ik snap niet dat de reactie's boven mij zo slecht zijn , zou ik dan oude pijlen hebben gehad ?:shocked:

ik heb hem gefilmd en zal hem binnekort uploaden en hier plaatsen!

--pyro99:bye:

Zoals te zien op het filmpje van Shell-Martijn is de nieuwe versie bagger. Dat is dus de donkergroene variant.

Hopelijk kan men vanuit Wolff een reactie geven waarom de kwaliteit van dit product absurd gedaald is.

Gelukkig kende ik ze nog niet dus weet niet of ze nou goed of slecht waren.
Kan me voorstellen als je anders gewend bent deze dan tegen kunnen vallen.
Voor mij waren ze dus nieuw en gingen voor mijn gevoel hard, gelukkig maar...

Hier mijn filmpje van dit jaar , echt geweldige pijlen!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Ik had een kratje cruise rockets afgestoken met 3 pakjes van paar jaar terug en 1 nieuwe pak. De nieuwe was duidelijk slechter. De nieuwe waren naar mijn idee wat donkerder groen van kleur.

Ze hadden een veel minder dikke zilverstaart en de fluit was een stuk zachter. Ook waren de 3 fluiten van een kortere duur dan de oude, die echt 3x veel langer floot.

zijn echt top pijlen,ik moet ze gewoon elk jaar weer hebben.
en ook dit jaar waren ze weer ouderwets goed gelukkig :cool:

Ook hier een domper. Ik had drie pakken besteld en de nieuwe versie ontvangen. Ik dacht al te zien dat de verpakking donkerder was, maar dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit. Maar ik merkte al snel het verschil. Wat een tegenvaller deze dingen met productiejaar 2011! Ik heb ze vorig jaar ook gehad en een stookmaat had nog een pakje over van vorig jaar. Verschil van dag en nacht. Zeer jammer van Wolff :sad:

Hoe kun je het verschil op de verpakking zien? Kijk op het doosje onder de streepjescode. Het is even zoeken en moeilijk te lezen, maar er staat "Art. nr. 1939/2011" waarbij die laatste vier cijfers uiteraard voor het productiejaar staat. Ook op elke afzonderlijke pijl staat deze notatie. Mijd dus deze versie!

Waar was dit jaar de lange uitgerekte schreeuw? Wat een flutdingen had ik.. Volgend jaar ga ik over op de super screamers van PyroPower ofzo, die waren qua lengte en geluid zelfs beter dan de cruise rockets! Jammer.. Waren toch altijd mijn favoriet!

had 2 pakjes van de oude verzie
wat een toppertjes
jammer dat er nieuwe zijn :( iig jammer dat ze slechter zijn

Jemig, ben ik blij dat ik de oude versie (2008 zelfs) had gekregen, deze presteerden nog super! Als ze straks zijn zoals hierboven is dat zeer spijtig en zal ik ze niet meer aanschaffen! Hoop dat Wolff de kwaliteit weer terug kan brengen naar het oude niveau, anders hebben ze de beste gilpijlen van Nederland verziekt!

Back
Bovenaan