[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

super pijlen!!!
voor t eerst dit jaar en had een half karton licht groene
echt vermaakt!

Ben het wel met je eens dat dit vermakelijk spul is! Had 4 pakjes en die zijn ook gewoon lekker opgestookt. Dit is echt spul waar je een hele dag zoet mee kan zijn. Geeft een lekkere irritatie grens bij je vrienden na een dagje stoken..:)

Klopt het dat de nieuwe versie iets kleinere pijlen heeft? Want de kleinere pijlen deden het vooral slecht bij mij. De pijlen die wel goed presteerde vond ik wel fantastisch :)

Tsjonge weer een topproduct om zeep. Heb nog 3 pakken oude gestookt. Pijlen die slechter zijn en dan ook nog dezelfde prijs. Het lijkt wel de trent te worden. Iets waar iedereen heel enthousiast over is gaan we het produkt slechter maken. Lekker geld uit de zak kloppen door de importeurs. Volgend jaar massaal laten liggen deze pijlen. Ga lekker iemand anders in de maling nemen.

Ik had nog 2 pakken van vorig jaar, en dit jaar hadden we 3 pakken nieuwe versie. Er zit weldegelijk een verschil in de versies, wat waren de nieuwe slecht zeg. Soms maar 2 trappen fluit, geen crackling meer... Heel jammer!

Ook lichtgroene hierzo. Echt toppijlen. Heb ze nu al een aantal jaren achterelkaar. Blijven geweldige dingen.

Wel jammer om te horen over de slechte versie. Dat wordt volgend jaar wellicht toch andere zoeken ?

Ik stond in de oprit en vriend stak een Cruise Rocket aan.
Me oren hadden het er moeilijk mee toen de pijl opsteeg!

Wat een fluit zeg, van de twee pakken wat we hadden deed alles het goed! 3 trappen + Crackling.

Laatst bewerkt:
Ik zelf had een paar pakken licht groene cruise rocket's.
Deze waren inderdaad zoals van ouds, perfect.

Maar ik heb ook de donker groene versie gezien, wat een slechte pijlen zijn dit.
Zeer jammer om te zien dat zulke geweldige pijlen een heel stuk achteruit zijn gegaan.

Hopelijk kan Wolff hier wat mee, want de nieuwe versie hoef ik nooit weer, zonde.

Wat een enorme afrader is dit geworden zeg.

De traps zijn een stuk korter en ze komen veeel minder hoog.

Jammer.

Zoals te zien op het filmpje van Shell-Martijn is de nieuwe versie bagger. Dat is dus de donkergroene variant.

Hopelijk kan men vanuit Wolff een reactie geven waarom de kwaliteit van dit product absurd gedaald is.

hier een filmpje van mijn kant. Eerste keer dat ik ze had, ik had gelukkig de goede versie. Mijn net volwassen oortjes schrokken toch wel even van het gegil.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nadat ik het donkergroene label zag, had ik al een donkerbruin vermoeden dat ze minder waren. En wat bleek...

Gewoon een veel minder harde fluit, een kortere fluit, de pijl ging dus ook minder hoog en soms waren er zelfs met 2-trappen.

Voor het eerst 6 pakken aangeschaft en het viel me niet tegen betreffende de
fluit. Maar wat wel vies was, dat was de wisselvalligheid. Menig pijl steeg
amper op of sloeg een trap over, vooral de eerste fluit. Omstanders moesten
voldoende afstand houden om echt te kunnen genieten van deze wisselvallige
pijlen.

Back
Bovenaan