[Dynasty] Crackling Venice

Van de week in Steenbergen gezien, grote afstand, maar kwam nog steeds leuk over. Inderdaad nog altijd dat begin dat bijna echt te saai wordt en dan ramt ie door, lekkerrr. :D

deze cake vond ik op eerdere filmpjes helemaal nix.
maar nu ik hem in het eggiej heb gezien moet ik toe geven dat dit wel een hele gave bak is!
zo gaaf dat ik um mischien nog ga halen in de losse verkoop

toen ik de eerste filmpjes van deze pot had gezien was ik erg negatief over deze pot. maar nu ik hem live heb gezien vind ik het zeer zeker een mooie pot lekker opbouwend tempo met goede crackling en heldere kleuren. alleen de laatste 5 schoten vind ik slecht die vond ik niet vol genoeg vergeleken met de andere schoten. maar verder een zeer goede cake.

Zag hem vandaag staan in Steenbergen. Hij is erg groot qua formaat. Ik hem hem daarom ook maar erbij genomen. Kreeg daar te horen dat het een goede cake is die een flinke opbouw heeft. En voor 55,00 wil ik het zeker wel proberen.

Zag hem vandaag staan in Steenbergen. Hij is erg groot qua formaat. Ik hem hem daarom ook maar erbij genomen. Kreeg daar te horen dat het een goede cake is die een flinke opbouw heeft. En voor 55,00 wil ik het zeker wel proberen.

En Ruben hoe was hij? Ik vind hem namelijk erg traag overkomen op de filmpjes.

Haha, hij was echt heel irritant. Zat totaal geen tempo in, maar ik wist dat hij wat achterhield voor de finale. En die finale ramde er heerlijk doorheen. Een aantal salvo's met zulke crackling boetketten doet het goed, zeker als hij al bijna een minuut stuk voor stuk het zelfde effect heeft laten zien. Ik vind hem goed. Zeker voor die prijs.

Begin van de pot vond het publiek deze pot al mooie grote effecten hebben. Toen kwam de finale en iedereen stond met open mond te kijken! Kreeg deze gratis maar volgend jaar koop ik hem zeker!

Voor het eerst in de straat meegemaakt, geen verkeerde cake hoor. :)
Blijf erbij dat het tempo in het begin op een gegeven moment irritant wordt, maar dan gaat ie ineens flink in tempo omhoog en dat maakt die cake dan toch weer leuk. :wink:

Back
Bovenaan