[Dynasty] Amazing Fountain

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1838
Artikelnaam: Amazing Fountain
Netto gewicht: 200 gram
Effectomschrijving: Extra zware maximaal gevulde fontein met een top aan effecten:
  1. rode sterren met gouden crackling chrysanthemum.
  2. blauwe sterren met gouden crackling chrysanthemum.
  3. blauwe sterren met spring crackling.
  4. gele sterren met spring crackling.
  5. oorverdovende slot crackling.
Tijdsduur: 60 sec.
Effecthoogte: 3 meter
Verpakkingseenheid: 18/1
Richtprijs: € 11,50
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

ademo_wolff_2008_141__3.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
11.50 voor een 200 gram fontein, 5 soorten effecten, veel crackling (iets dat niet bij iedereen goed in de smaak valt, maar bij mij wel), en zo te horen een geweldige fluit op het einde. Klinkt bij mij als muziek in de oren! Ik ben geen fonteinen liefhebber, maar er moet elk jaar wel een stuk of 2 bij zitten. Mocht deze worden opgenomen door mijn dealer, mag ik me verheugen op de Amazing Fountain.
Vraag me af of hij in de buurt komt van de oude geweldige fonteinen van Diamond Collection.

Edit; @ mike, haha ik snap inderdaad niet hoe bij die fluit kom. De wens is de vader van de gedachte, dat zie je nu maar weer. Jammer, nu maar eens kijken of hij het geld nog wel waard is.

Laatst bewerkt:
Volgend jaar minstens 4 stuks van deze heerlijke fontein! Stabiel ding,lekkere crackling effecten,en de climax is super,flinke crackling zee. En nee komt niet heel hoog,maar daarom niet minder genieten.

Ik had ze dit jaar afgestoken 3x op een rij!! Man man wat een spektakel echt super fonteinen kan niet anders zeggen en heb me echt verbaast. Aankomend oud en nieuw staan er weer een aantal bij mij op de stoep.:p:D:)

Back
Bovenaan