[Dynasty] Air Assault

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1608
Artikelnaam: Air Assault
Netto gewicht: 247 gram
Aantal schoten: 19
Effectomschrijving: prachtige paarse en groene sterrenboeketten; gouden glitter; rode en blauwe sterrenboeketten eindigend in felle crackling en crackling chrysanthemum effecten
Tijdsduur: 30sec.
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: 24,00
Film: Film Wolff demoavond 2008

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Deze wordt van mij.. Wat een prachtige pot! Uiterlijk is super, en de effecten klinken ook heel goed!

Zo wat een super cake is dit de golden glittering is prachtig en de crackling gaat erg hard zeker de laatste schoten (finale) hoor je goed dat het harde crackling is :D Goed werk wolff zo kennen ik jullie weer :D

Hehe leuk dat de cake links geen Crackling heeft (buiten de finale om) en de rechter wel! Kunnen we hieruit concluderen dat er twee versies zijn?

Erg mooie pot met die kleuren, blinks en crackling, maar de prijs past er ook bij. Deze gaat op mijn twijfellijst.

Mooie uitwerkingen in deze pot: felle blinkers, mooie paarse peonies en een krachtige crackling finale. Met deze prijs is dit gewoon een topper!

Het wordt wel moeilijk met kiezen, waarschijnlijk zal deze het net niet worden.

Volgens mij zijn er maar liefst 4 versies!
Er worden op het filmpje van Wolff namelijk 4 verschillende cakes achter elkaar geschoten! :)

Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die ervaring met deze cake hebben.
Na lang wikken en wegen heb ik deze cake toch maar niet genomen, omdat ik toch nog niet hélemaal overtuigd was..

Weet iemand hier al meer over i.v.m. de mogelijk verschillende versies?

Misschien probeert wolff hiermee een concurent van de extreme salute te maken?
Vind ze overigens alle 4 goed te doen, maar als ik deze aanschaf wil ik er wel zeker van zijn dat ik de 1e versie op het filmpje krijg.

Het zijn inderdaad vier verschillende versies. Deze cakes zitten ook in de Maxx Line van Katan!

Filmpjes van YouTube

Beyond (Air Assault versie 1)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pyro Night (Air Assault versie 2)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ben er niet kapot van eerlijk gezegd.
vind 24 euro voor een pot met schoten achter elkaar nog steeds veel, als is het een stuk beter dan de oude 200 grammers die sommigen aanboden voor 30 euro ps (zoals de potten van BKV)

idd vind ze ook niet echt bijzonder...maar mijn voorkeur is wel de tweede versie...op het filmpje ook die een stuk voller...

Hehe leuk dat de cake links geen Crackling heeft (buiten de finale om) en de rechter wel! Kunnen we hieruit concluderen dat er twee versies zijn?

volgens mij zijn er 3 of 4 versies van. ga maar kijken bij wolf.nl en dan dynasty en daar kun je filpjes bekijken.greetz mustang

Back
Bovenaan