Dynamite

Ruben

VWC lid
dynamite.jpg

Artikelnummer: 48
Artikelnaam: Dynamite
Netto Kruitgewicht: 426 gram
Aantal Schoten: 38 schoten
Effectomschrijving: Red leaves with white stobe, silver crackling flower tail, red strobe with blue stars, silvercrackling with red stars, brocade crown
Richtprijs: 68,00

Film Website Katan: Dynamite

Film: Film Demo 2008 Katan Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

Gelieve niet over te nemen zonder vermelding van bron.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een gigantisch mooie cake met veel verschillende effecten. Hellaas een iets te hoge prijs voor dit product maar de effecten zijn erg goed. De eerste serie met Palm en Blinkers, daarna de Rood en Blauw Peony's, en dan daaarnaast zijn de laatste Gouden Regen effecten echt heel mooi uitgewerkt.

heerlijke cake , met krachtige roze palmen omringd door blinkers , en dan goede crackling staarten , daarna 'n peony/blinker effect met blauw en oranje , en dan weer de crackling tails , vervolgens grote rode peony's met crackling ertussen in , en jaja de crackling tails , om dan af te sluiten met extreem brede brocade crowns . ik vindt het 'n topper , maar voor die prijs koop ik hem niet , maar ben ik wel heel erg benieuwt naar moontan z'n mening over dit genieters blok .

heerlijke cake , met krachtige roze palmen omringd door blinkers , en dan goede crackling staarten , daarna 'n peony/blinker effect met blauw en oranje , en dan weer de crackling tails , vervolgens grote rode peony's met crackling ertussen in , en jaja de crackling tails , om dan af te sluiten met extreem brede brocade crowns . ik vindt het 'n topper , maar voor die prijs koop ik hem niet , maar ben ik wel heel erg benieuwt naar moontan z'n mening over dit genieters blok .

Ik vind jouw mening ook belangrijk Damianus. :p:p
Ja wat moet je nog zeggen als je het filmpje gezien hebt?
Een topper van een cake.
Op de eerste plaats duurt hij lekker lang. Ruim een minuut, dus waar voor je geld.
En de effecten zijn gemixed en prachtig.!!!
Mooie blinkers,palms,spinners,peonys en als laatste effect mooie brocade,s
Een absolute aanrader.

:bye:

Laatst bewerkt:
Hierbij moet wel vermeld worden dat de foto die hier aangegeven staat niet overeen komt met de daadwerlijke vorm/grootte van dit blok, dit blok is echt een stuk groter

Grootte van een blok zegt niks. Ik vind deze cake veels te duur. Had wel wat meer verwacht had hiervoor namelijk de Cyclone bekeken. Wat een prachtcake is dat zeg. Die kost je maar 32,50 en hier betaal je 68 euro voor nagenoeg eenzelfde soort spectakel. Die cracklingstaarten hadden ze hier wel weg mogen laten. Voor mij zekers liever 2x een cyclone. De Dynamite scored ook minder op de site van profi.

De open fire schiet in salvos dat vind ik zowiezo mooier. Heeft dan meer geweld. En er zit blauw tussen. De lucht is veel voller. Vind de dynamite wat rommelig met die cracklingstaarten. Heb wel gezien dat de pot heel groot is maar daar koop ik hem nie voor. De open fire is echt onmisbaar voor mij de dynamite wat minder.

Laatst bewerkt:
De open fire schiet in salvos dat vind ik zowiezo mooier. Heeft dan meer geweld. En er zit blauw tussen. De lucht is veel voller. Vind de dynamite wat rommelig met die cracklingstaarten. Heb wel gezien dat de pot heel groot is maar daar koop ik hem nie voor. De open fire is echt onmisbaar voor mij de dynamite wat minder.

Das jou mening dat de Open Fire beter dan de Dynamite is. Hendrik of Pietje zal de Dynamite wel iets mooier vinden en Henkie vind de Cylcone het mooiste. Het zijn gelukkig verschillende meningen. Dynamite heeft ook zijn positieve kanten. Met name de finale is meer dan gigantisch. En de uitspattingen zijn gewoon erg goed. Doordat de Open Fire inderdaad in salvo's schiet is het effect gelijk anders.

Bump

Ik vind deze vergelijking van jouw een beetje krom, je gaat toch geen pot vergelijken die salvo's schiet met een pot die steeds shot per shot schiet.
Daarnaast weet ik niet of jij deze pot ooit live mee hebt gemaakt, maar waarschijnlijk niet, want die Crackling tails komen live echt heftig over. En trouwens die boeketten van de dynamite vullen de lucht zo, dat als je 1 salvo van de open fire vergelijkt met 1 boeket van de dynamite, ze even groot zijn. Je moet de dynamite echt live hebben meegemaakt, om te oordelen over deze FANTASTISCHE pot. Sowieso bij elke pot, maar bijvoorbeeld de crackling tails moet je live hebben meegemaakt om te oordelen over deze pot.

Bump

Ik vind deze vergelijking van jouw een beetje krom, je gaat toch geen pot vergelijken die salvo's schiet met een pot die steeds shot per shot schiet.
Daarnaast weet ik niet of jij deze pot ooit live mee hebt gemaakt, maar waarschijnlijk niet, want die Crackling tails komen live echt heftig over. En trouwens die boeketten van de dynamite vullen de lucht zo, dat als je 1 salvo van de open fire vergelijkt met 1 boeket van de dynamite, ze even groot zijn. Je moet de dynamite echt live hebben meegemaakt, om te oordelen over deze FANTASTISCHE pot. Sowieso bij elke pot, maar bijvoorbeeld de crackling tails moet je live hebben meegemaakt om te oordelen over deze pot.

Ik heb na lange twijfeldagen uiteindelijk deze genomen ipv de Open Fire dus ik ga hem live meemaken :)

Als ik de filmpjes zo zie is dit een mooie cake. Je moet er wel voor betalen, maar als het in je budget past is dit een mooi ding.

Ik vind dit echt een prachtige cake, ook redelijk origineel en de boeketten zijn gigantisch! Wordt toch twijfelen om deze mee te nemen vanwege mijn niet al te hoge budget :).

Back
Bovenaan