Vuurwerk079
VWC lid
Voorburg Rembrand met 20%Nog ergens te vinden in zuid-holland? Vind het een prachtig ding zo op de eerste filmpjes..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voorburg Rembrand met 20%Nog ergens te vinden in zuid-holland? Vind het een prachtig ding zo op de eerste filmpjes..
Thanks! Die kende ik nog niet en zie ook dat ze de Rebel nog hebben, dus daar gaan we weer![]()
Denk dat je gelijk hebt, zal dit dan de 1.4 versie zijn:Lijkt meer op de nitro
Denk dat je gelijk hebt, zal dit dan de 1.4 versie zijn:
Waarom.zo sceptisch er staat duidelijk dat het 1.4gIk denk niet dat dat 1.4 is. Zou wel leuk zijn overigens![]()
Ik vetrouw op het filmpje boven dien kan je duidelijk zien dat het nagenoeg wind stil is en perfect weer ( china )Mooie cake heur. Alleen weet je nooit zeker of wat je geschoten ziet worden de cake is die ze eerder in handen hebben
Waarom.zo sceptisch er staat duidelijk dat het 1.4g
klopt deels met je eens zeker , alleen als je kijkt hoe dit merk word ontvangen door bekende duitse vuurwerk "kenners" wel is waar de 1.3 versie ,die zeggen dat het funke evenaart of zelfs overtreft . engiste wat een puntje is dat alles van pro xplosion uit de katan fabriek komt dus hier en daar wat vetraging tussen de cakes....Iets met "Rubro"... en veel andere NL importeurs. Een paar maandjes terug zei Magnum ook van de ICB "zó uit de bunker en dus productie". Het is dat 'ie bij Kuiper is geschoten... en niet dat het een verhaal als de Coconut Bounty is geworden.
We hadden nooit echt transparante importeurs op de NL markt. Soms Marijn, Evolution in de eerste jaren... Riakeo lijkt het wel waar te maken! Net als Funke NL in het verleden.
Er kan 1.4G staan... en het zal ook wel mogelijk zijn, zeker gezien hoe Riakeo presteert. Maar als je kijkt naar vele andere producten (in het algemeen) die hun kracht verloren hebben.... moet je voorzichtig zijn met aannames maken. Al helemaal met Cafferata/Vuurwerk Toppers. Het is dat deze lijn van de fabrikant Pyroshine komt... voorzichtig durf ik erop te gokken en heb ik dat ook gedaan. Ik hoop zelf dat ze de kwaliteit van Riakeo evenaren. Dan zitten we gewoon goed.
klopt deels met je eens zeker , alleen als je kijkt hoe dit merk word ontvangen door bekende duitse vuurwerk "kenners" wel is waar de 1.3 versie ,die zeggen dat het funke evenaart of zelfs overtreft . engiste wat een puntje is dat alles van pro xplosion uit de katan fabriek komt dus hier en daar wat vetraging tussen de cakes....
Bij Quartel vuurwerk PijnackerNog ergens te vinden in zuid-holland? Vind het een prachtig ding zo op de eerste filmpjes..