Dynamic Chrysanthemum Display

Ik weet niet of er veel reguliere consumenten zijn geweest die deze gekocht hebben, ik zou denken van niet omdat die ook wel naar het aantal schoten kijken en dan een 50sh product zien voor dezelfde prijs als een 100sh 30mm of nog meer schoten met een kleinere diameter. Onder ons liefhebbers was er vanwege de prijs niet zo heel veel animo. Eeuwig zonde want dit was echt wel een artikel waar we enthousiast van kunnen worden, een Cairo compound in waaiervorm die het op de Magnum demo uitstekend deed maar niet zo overweldigend goed dat het de prijs rechtvaardigt. Je koopt voor hetzelfde geld immers ook zo'n beetje een karton Cairo's die heerlijk zijn om in meervoud te schieten, zowel in I-shape, V-shape als W-shape.

Ik vrees dus dat er nog wel wat voorraad over zal zijn en het zal mij ook niet verbazen als hier de stekker uitgetrokken wordt omdat de verkoopcijfers tegenvallen. Maar ik zou het ook zomaar bij het verkeerde eind kunnen hebben, misschien gingen ze in de losse verkoop wel als warme broodjes...

Men kocht wel massaal Riakeo van €2/sh dus tja. Perceptie mss ook van simpeler tov exclusiever effect. Denk toch dat Broekhoff zich hier net ff misrekend cq verkeerd ingeschat heeft.

Ik weet niet of er veel reguliere consumenten zijn geweest die deze gekocht hebben, ik zou denken van niet omdat die ook wel naar het aantal schoten kijken en dan een 50sh product zien voor dezelfde prijs als een 100sh 30mm of nog meer schoten met een kleinere diameter. Onder ons liefhebbers was er vanwege de prijs niet zo heel veel animo. Eeuwig zonde want dit was echt wel een artikel waar we enthousiast van kunnen worden, een Cairo compound in waaiervorm die het op de Magnum demo uitstekend deed maar niet zo overweldigend goed dat het de prijs rechtvaardigt. Je koopt voor hetzelfde geld immers ook zo'n beetje een karton Cairo's die heerlijk zijn om in meervoud te schieten, zowel in I-shape, V-shape als W-shape.

Ik vrees dus dat er nog wel wat voorraad over zal zijn en het zal mij ook niet verbazen als hier de stekker uitgetrokken wordt omdat de verkoopcijfers tegenvallen. Maar ik zou het ook zomaar bij het verkeerde eind kunnen hebben, misschien gingen ze in de losse verkoop wel als warme broodjes...
Heeft hier lang op de wensenlijst gestaan, uiteindelijk toch andere keuze gemaakt. Heb hem wel weer op de wensenlijst van dit jaar staan!

hopelijk komt die dan ergens in een freak voor de helft van de prijs

Men kocht wel massaal Riakeo van €2/sh dus tja. Perceptie mss ook van simpeler tov exclusiever effect. Denk toch dat Broekhoff zich hier net ff misrekend cq verkeerd ingeschat heeft.
Het is ook niet puur de prijs per schot, voor bijvoorbeeld Riakeo en Funke ligt de prijs per schot ook in zo'n richting. De prijs per schot voor zo'n simpel effect is echter wel heel hoog in dit geval en bij Riakeo en Funke krijg je dan ook iets heel anders voorgeschoteld.

Dit product zou voor mij pas interessant zijn als de prijs zo rond de 80 Euro max. ligt en meer vind ik het simpelweg niet waard. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Liep niet slecht hoor. Zijn zat mensen die t kopen. Freaks mss niet zo, maar de liefhebbers met een gevulde portomonnee wel.
Jij kan dat natuurlijk veel beter beoordelen omdat je 3 dagen midden in de verkoop staat. Als jij het in moet schatten, liepen ze dan onder, naar of boven verwachting?

Heb hem na 12 uur stand alone geschoten om goed te kunnen beoordelen, heb hem niet gefilmd.
Niet 100% vergelijkbaar maar vond de nieuwe variant Noi Z persoonlijk beter, burst was in ieder geval beduidend harder van de Noi Z

Ja ik zou zelf voor de Noi-z gaan, blinker bombettes :droolthum! Maar sowieso maak je met 3 of 4 cairo's in w shape zelf meer kabaal en chaos.
Als je dan echt voor het waaier effect wil gaan, dan ech tde Noi-Z!

Komt wel dik over zo, enkel het tempo tussen de rijen vind ik de mindere kant van deze bak. Snap dat het voor de gemiddelde consument anders al gauw te snel wordt, maar met dit single effect maakt het mij iets te eentonig op dit tempo.

Komt wel dik over zo, enkel het tempo tussen de rijen vind ik de mindere kant van deze bak. Snap dat het voor de gemiddelde consument anders al gauw te snel wordt, maar met dit single effect maakt het mij iets te eentonig op dit tempo.
Klopt deze was ook zeker wel dik. Had de noi-z besteld maar deze was afgekeurd. Dus een mooie deal kunnen sluiten om deze 2x te krijgen

Klopt deze was ook zeker wel dik. Had de noi-z besteld maar deze was afgekeurd. Dus een mooie deal kunnen sluiten om deze 2x te krijgen
Dan heb je wel een heel prima alternatief ja, maar snap dat je eigenlijke keuze op de Noi-Z uitkwam.

Dan heb je wel een heel prima alternatief ja, maar snap dat je eigenlijke keuze op de Noi-Z uitkwam.
Kwestie van smaak denk ik. Persoonlijk vind ik fanshape indrukwekkender dan Z-shape. Wel mis ik de crackling mines, die zouden het plaatje wel afmaken maar zullen ze wel weggelaten hebben vanwege de grotere kans op afkeur.

Back
Bovenaan