Knettermans
VWC lid
Ik weet niet of er veel reguliere consumenten zijn geweest die deze gekocht hebben, ik zou denken van niet omdat die ook wel naar het aantal schoten kijken en dan een 50sh product zien voor dezelfde prijs als een 100sh 30mm of nog meer schoten met een kleinere diameter. Onder ons liefhebbers was er vanwege de prijs niet zo heel veel animo. Eeuwig zonde want dit was echt wel een artikel waar we enthousiast van kunnen worden, een Cairo compound in waaiervorm die het op de Magnum demo uitstekend deed maar niet zo overweldigend goed dat het de prijs rechtvaardigt. Je koopt voor hetzelfde geld immers ook zo'n beetje een karton Cairo's die heerlijk zijn om in meervoud te schieten, zowel in I-shape, V-shape als W-shape.
Ik vrees dus dat er nog wel wat voorraad over zal zijn en het zal mij ook niet verbazen als hier de stekker uitgetrokken wordt omdat de verkoopcijfers tegenvallen. Maar ik zou het ook zomaar bij het verkeerde eind kunnen hebben, misschien gingen ze in de losse verkoop wel als warme broodjes...
Ik vrees dus dat er nog wel wat voorraad over zal zijn en het zal mij ook niet verbazen als hier de stekker uitgetrokken wordt omdat de verkoopcijfers tegenvallen. Maar ik zou het ook zomaar bij het verkeerde eind kunnen hebben, misschien gingen ze in de losse verkoop wel als warme broodjes...