Dynamic Chrysanthemum Display

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1155
Artikelnaam: Dynamic Chrysanthemum Display
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 998 gram
Aantal Schoten: 50 schots
Effectomschrijving: De grootste kanshebber om absolute topper uit onze greep van nieuwe artikelen te worden. Gemaakt op verzoek van velen, deze mega waaier!
Afmeting: 42 x 35,5 x 27 cm.
Tube diameter: 30 mm.
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: 35 m.
Advies verkoopprijs: € 159,00
Winkel prijs: € 139,00
Online prijs: ...

1155-Dynamic-Chrysanthemum-Display-Crown-Collection-Vuurwerkexpert-Tubes.jpg

O.a te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Vuurwerkexpert.nl voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd naar het filmpje en hopelijk een magnum omlabeling! Prijsverschil tussen de ultimate cry en de Cairo was ook al aanzienlijk dus hopelijk een beter geprijsde magnum omlabeling

Ben benieuwd naar het filmpje en hopelijk een magnum omlabeling! Prijsverschil tussen de ultimate cry en de Cairo was ook al aanzienlijk dus hopelijk een beter geprijsde magnum omlabeling
Hoop het, adviesprijs van 80 kan ik misschien inkomen, ook dan ga ik dat er niet voor betalen als het gewoon dezelfde uitwerking is als de cairo, benieuwd naar het filmpje

Ben benieuwd. Op de demo van 10 September a.s. kan de box mogelijk te aanschouwen zijn. Dan weten we misschien iets meer.

De omschrijving spreekt me natuurlijk wel aan, de prijs niet zo. Ik hoop dat deze of een Magnum variant tegen een leuke prijs aangeboden gaat worden.

Laatst bewerkt:
Dit is dus de waaier variant van de cairo crackling wat ik elders vermelde. Magnum komt met omlabeling

Heel leuk bedacht, snap dat kosten stijgen en waaier blok duurder is in productie dan i shape maar hoop dat Magnum / Broekhoff toch met een extreem dikke kortingsactie komen anders koopt niemand dit blokje

Ik ben toch wel erg benieuwd naar de uitwerking hiervan. We kunnen het al wel over de prijs hebben, maar ik wacht toch eerst de freakprijzen af voordat ik het erover begin. De Ultimate Chry is ook 50 advies en betalen we er natuurlijk ook niet voor.

Hoop dat hij op de demo wordt geschoten.

Dit gaat toch niemand kopen als je voor hetzelfde geld 6 cairo's kan kopen.... kan je 3 waaiers van maken met hetzelfde aantal schoten

Dit gaat toch niemand kopen als je voor hetzelfde geld 6 cairo's kan kopen.... kan je 3 waaiers van maken met hetzelfde aantal schoten
Adviesprijs van de ultimate chry was 50 euro. 2 euro per schot.

Van deze waaier ligt de prijs op 3,18 per schot. Dus terechte vraag waarom deze 50% duurder is als je het per schot zou bekijken maar dat is misschien tekort door de bocht, misschien is de productie van een w shape duurder?

Van deze waaier ligt de prijs op 3,18 per schot. Dus terechte vraag waarom deze 50% duurder is als je het per schot zou bekijken maar dat is misschien tekort door de bocht, misschien is de productie van een w shape duurder?
Productie van andere shapes dan I-shape is altijd duurder omdat er extra materialen bijkomen om de tubes te fixeren. Daarnaast neemt zo'n product ook meer containerruimte in en dus is ook het transport duurder.

Dat neemt niet weg dat hij erg duur is en wat mij betreft ook té duur om aan de collectie toe te voegen maar je weet maar nooit wat voor mooie freakprijs er voorbij gaat komen.

Uiteraard is de productie van een W-shape duurder, dat is altijd al zo geweest. Net als vervoer. Er worden in een W-shape ook andere (extra) materialen gebruikt. Daarnaast nemen ze simpelweg veel ruimte in beslag en dat heeft daardoor gevolgen voor veel prijsbepalende factoren. En dit is een compound wat qua fabricatie meer kosten met zich meebrengt. En vergeet ook niet dat de Caïro in enorme aantallen wordt ingekocht in China, dat scheelt ook in de prijs per stuk. Dus simpelweg de cakeprijs keer X staat niet in de daadwerkelijke verhouding.

Uiteraard is de productie van een W-shape duurder, dat is altijd al zo geweest. Net als vervoer. Er worden in een W-shape ook andere (extra) materialen gebruikt. Daarnaast nemen ze simpelweg veel ruimte in beslag en dat heeft daardoor gevolgen voor veel prijsbepalende factoren. En dit is een compound wat qua fabricatie meer kosten met zich meebrengt. En vergeet ook niet dat de Caïro in enorme aantallen wordt ingekocht in China, dat scheelt ook in de prijs per stuk. Dus simpelweg de cakeprijs keer X staat niet in de daadwerkelijke verhouding.

dat klopt allemaal, maar ik vind het best een heleboel geld voor nog geen kilo kruit verdeeld over 50 schoten. Het is geen 2,5 inch blok he :bonk:

Back
Bovenaan