Dwindlings Oud & Nieuw 2012-2013

mooie collectie zeg tering had ik het maar. je filmpjes zijn geweldig anders vraag je aan smilli om te filmen. hoop dat we weer naar heel show gaan kunnen even bij kletsen. zou een keer bij je o&n willen vieren lijkt me gaaf.

groetjes je vriend Richard (moh1975)

Ik ben 's middags bij Smile geweest en daar is het één en ander ook gefilmd. Dit zal wel online komen wanneer hij een gaatje vindt om alles up te loaden. En inderdaad, binnenkort maar een showtje pakken om bij te kletsen. Gaat goed komen!

Heb even wat foto's verwijderd om het topic wat overzichtelijk te houden. Bij elke upload zou ik nu een foto erbij zetten om welk projectje het gaat.

Vanaf nu zal ik het telkens iets opbouwen, van kleinere naar wat grotere projecten. Ohja, let vooral niet op de reacties bij de video's, ik ga om met een stelletje downies. Dat jullie het even weten.

Dussss bij deze:

2x Ready 2 Rumble
20121230_232655_zpsb8354136.jpg

2x Spider King
20121230_225840_zpsa35d42e6.jpg

2x Shock Syndrome
20121230_232310_zps8cf9a8ed.jpg

Dank voor alle reacties! Dat kan ik enorm waarderen. Hopelijk kan ik jullie net zo mee laten genieten als wat ik heb gedaan.

Nog even een paar kleine filmpjes van wat projectjes. Langzaamaan bouwen we naar het grotere werk toe!

2x Imperial Blink
20121230_232414_zps7f3d2581.jpg

2x Zentax
20121230_225840_zpsa35d42e6.jpg

2x Sky Screamer + 3x Delicious Thunder, geprobeerd dit te timen en is redelijk gelukt. Blijkbaar zitten er in sommige delicious thunders sierbombetten..
20121230_211611_zps833dcaa4.jpg

Heavy legend 16 moet volgens mij gate of heaven 1 zijn, of je hebt een hele andere versie dan ik meegerkegen:p

marchel weer zieke filmpjes top! wat afstand nemen kan je wat beter filmen en komt het mooier erop verder top

smilli dat is de heavy legends 16

marchel weer zieke filmpjes top! wat afstand nemen kan je wat beter filmen en komt het mooier erop verder top

smilli dat is de heavy legends 16

@ Smili, zou zo maar kunnen. Had ze allebei per 3 geschoten dus je kan gelijk hebben.

@ Moh1975, Thanks. Ik weet het van de camera, mijn s2 zoomt automatisch in als die gaat filmen. De filmpjes die per 2 of 3 zijn geschoten zijn van de vooravond en dat is zo'n 20 meter afstand. De filmpjes van de wat grotere projecten zijn op zo'n 50m gefilmd en alsnog is het soms te breed helaas.

Bij deze nog even wat kleine filmpjes, omdat het weekend is!

3x Psycho Mania Zena

4x Fire Emblem Royal

4x Super Blinking Willows

Enjoy

In navolging van de andere 5x Imperial Blink, hier het 2e gedeelte van de 10. Echt een dikke aanrader.

En 6x Delicious Thunder

Nieuwe update dan maar

8x de Spider King, helaas is het beeld onscherp. Blijft een telefoon. Ik moet wel zeggen dat ik deze cake niet nog een keer met 8 tegelijk de lucht in zou doen. In mijn ogen is het een beetje een weer war van effecten en komtie niet helemaal tot zijn recht.

En dan 10x de Concerto Rosso, vond dit misschien wel één van de tofste dingen. Gaf een behoorlijk kabaal en ze bleven maar komen. Heerlijk al zeg ik het zelf.

Nog maar een update dan. Hier toch wel wat grotere projecten.

10x Silver Salute

12x Big 19

18x Thunder Salute. Erg goede dreunen voor zo'n klein bakkie!

Vandaag 2 blokjes in de aanbieding

Triplex U5120

En de Triplex TXB402, erg leuk blok. Vooral het begin was een welkome afwisseling.

Mooie projecten heb jij gemaakt zeg! Echt super. Ben benieuwd naar de rest!

Mijn dank is groot. Morgen zal nog een update volgen en dat is het klaar vrees is. Heb geloof ik her en der nog wat filmpjes van een 6 elements in 2 delen, het tempo was er totaal uit wat ik erg jammer vond. Misschien door de regen. Ik zou misschien nog wat beeldmateriaal toegestuurd krijgen door een maatje van mij, maar hij is lui en dat kan nog even op zich laten wachten.

Ik geloof dat Smili ook nog wat beeldmateriaal heeft van oudjaarsdag in de middag, maar daar zal die vast nog wel een keer mee komen.

Morgen komt overigens nog wel een leuke update al zeg ik het zelf :)

Back
Bovenaan