Hier wat filmpjes van Oud & Nieuw 2010-2011: Ik heb het zelf niet gefilmd, maar diegene die het heeft gefilmd heeft alles op de zelfde hoogte gefilmd en ook zie ik dat het beeld her en der vaag wordt. Excuses daarvoor maar ik kan er vrij weinig aan veranderen meer! Ook laat mijn geheugen mij momenteel in de steek en kan ik niet precies meer voor de geest halen om welke blokken het gaat. Diegene die iig afgestoken zijn: TB234, 305(of304), TB217, TB224(als ik het goed heb) RFC LEOPARD, RFC 1301, RFC1320(niet op film) 5 min blok en waarschijnlijk vergeet ik er 1 of 2.
2inch Jorge Blokje
En nog een 2 inch Jorge Blokje
RFC 1301(?)
Nog een Jorge Blok
TB234
Dit was de TB305 of 304. iig 150 schots Jorge
Hier nog een jorge blokje, verschillende kalibers (1 en 2 inch)
RFC Leopard, leuk blokje
5min blok
2011!
Aangezien ik aan het stoken was heb ik moeten vertrouwen op anderen en van wat ik te horen heb gekregen is het een en ander gefilmd.
Het zullen voornamelijk wat kleine(ook wat grotere projecten) betreffen en om alvast een voorproefje te geven hier een pijlenrek.
Als jullie foto's of dergelijk in dit topic willen zien laat maar weten dan knal ik die er ook nog wel op.
Hieronder zullen filmpjes van 2011 volgen:
Foto's voor de liefhebbers van dit leuke beestje:
rek zonder pijlen
Alvast een klein begin
En het einde, helaas geen betere foto aangezien het toen regende en hij nogal zwaar was om even gauw te verplaatsen
Er zullen nog meer filmpjes volgen maar dit kan even duren. Wanneer ik ze ontvang zal ik ze uploaden en hier posten.
Pallet vuurwerk
Iedereen nog de beste wensen!
2inch Jorge Blokje
+ YouTube Video | |
En nog een 2 inch Jorge Blokje
+ YouTube Video | |
RFC 1301(?)
+ YouTube Video | |
Nog een Jorge Blok
+ YouTube Video | |
TB234
+ YouTube Video | |
Dit was de TB305 of 304. iig 150 schots Jorge
+ YouTube Video | |
Hier nog een jorge blokje, verschillende kalibers (1 en 2 inch)
+ YouTube Video | |
RFC Leopard, leuk blokje
+ YouTube Video | |
5min blok
+ YouTube Video | |
2011!
Aangezien ik aan het stoken was heb ik moeten vertrouwen op anderen en van wat ik te horen heb gekregen is het een en ander gefilmd.
Het zullen voornamelijk wat kleine(ook wat grotere projecten) betreffen en om alvast een voorproefje te geven hier een pijlenrek.
Als jullie foto's of dergelijk in dit topic willen zien laat maar weten dan knal ik die er ook nog wel op.
Hieronder zullen filmpjes van 2011 volgen:
+ YouTube Video | |
Foto's voor de liefhebbers van dit leuke beestje:
rek zonder pijlen

Alvast een klein begin

En het einde, helaas geen betere foto aangezien het toen regende en hij nogal zwaar was om even gauw te verplaatsen

Er zullen nog meer filmpjes volgen maar dit kan even duren. Wanneer ik ze ontvang zal ik ze uploaden en hier posten.
Pallet vuurwerk
+ YouTube Video | |

Iedereen nog de beste wensen!
Laatst bewerkt: