[Dusseldorf] Japantag 26 mei 2018

Hele mooie show weer gezien gisteren. Prachtige shells. Tempo was ook wat hoger dan vorig jaar. Mooie combinaties gezien. Maar wat klappen die shells hard zeg, niet normaal. Hierbij wat foto's, de films komen nog.

S1100467.jpg

S1100468.jpg

S1100478.jpg

S1100479.jpg

S1100486.jpg

S1100487.jpg

S1100492.jpg

S1100495.jpg

S1100499.jpg

S1100507.jpg

S1100526.jpg

Ik vond het weer een heel bijzondere show. Er zaten echt unieke effecten en elementen in. Ik vond het lastig om er mooie foto's van te maken. Af en toe omdat de effecten los gewoon geen spannend plaatje opleveren en af en toe doordat de goud effecten erg fel waren en de foto al snel overbelicht werd. Maar over de volgende ben ik wel redelijk tevreden.

IMG_0046.jpg

IMG_0050.jpg

IMG_0079.jpg

IMG_0081.jpg

IMG_0082.jpg

IMG_0084.jpg

IMG_0095.jpg

IMG_0096.jpg

IMG_0099.jpg

IMG_0102.jpg

Laatst bewerkt:
attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

En de finale van de finale in 1 foto.

attachment.php

Ik kan de foto's niet zien helaas, moet je toevallig lid zijn van FPM om ze te kunnen zien?

Ik kan de foto's niet zien helaas, moet je toevallig lid zijn van FPM om ze te kunnen zien?

Oh dat zou wel kunnen. Ik dacht dat dat niks uit maakte. Heb t maar aangepast. Wel vervelend. Kan vwc geen snellere uploader krijgen? Als ik meerdere foto's wil uploaden zie ik ze nergens terug dus nu heb ik het weer stuk voor stuk gedaan.

Laatst bewerkt:
Voor de eerste keer geweest gister, hele lekkere show, alleen jammer van de pauzes tussendoor..... Zeker genoten!!

Mooie show geweest zo te zien, kon er dit jaar helaas niet bij zijn, maar gaat alvast in de agenda voor volgend jaar.

Tnx voor alle video's en de mooie foto's! toch nog een beetje meegenieten.

Bedankt voor al het beeldmateriaal mensen, top. Show ziet er goed uit, beter dan voorgaande jaren vind ik.

Ik zat filmpjes te kijken van vorig jaar, maar wat een geweldige show is dit! Vele bijzondere shells en ik dacht echt dat er minstens 8" werd geschoten, al zie ik hier dan maximaal 7". Dat zegt ook nog eens veel over de kwaliteit van de shells. Ook dik 25 minuten genieten van een top show!

Ik ben hier wel van plan heen te gaan. Het is wel een lange rit, dik 3 uur enkele rit. Dus er moet voor m'n vriendin ook wat te doen zijn haha. Nog meer freaks die hier heen gaan?

Back
Bovenaan