Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuke dag gehad. Mooie show gezien, lekker een hotel op een 10 minuten rijden geboekt, vanochtend op gemak teruggereden. Stuk beter dan in het holst van de nacht
Hierbij mijn video:
Hierbij is dan ook mijn film in 4K!
Ik heb een erg leuke dag gehadDe stad is altijd in een top sfeer met leuk publiek. We hebben er weer een lekker dagje uit van gemaakt. Hapje eten, bijpraten met andere vuurwerkliefhebbers...
Qua vuurwerk vond ik het weinig indrukwekkend. Het is toch steeds hetzelfde. Paar vette horsetails, en een dikke gouden finale. Dat zijn de toffe onderdelen. Maar ik snap echt niet waarom ze zo vast blijven houden aan om die slome shapes. Allerlei vormen komen voorbij, in een te klein kaliber. Die vallen twee van de drie keer niet mooi. En als ze wél goed vallen, weet je vaak niet eens wat voor vormpje het nou isDe enige shape waar het publiek echt op reageerde, was de klassieke smiley! Mijn advies: gooi al die suffe shapes overboord. Zet andere effecten in, zoals ghost shells, parachutes, thousand flowers... allemaal klassieke Japanse effecten. De pauzes mogen ook wel wat korter. Zelfs in de finale kwamen storend lange pauzes voorbij.