[Dusseldorf] Japantag 25 mei 2019

De drukte houd me wel tegen om hier heen te gaan. Het is al een aardig stuk rijden en als het dan ook nog veel moeite kost om een parkeerplaats te vinden dan houdt het wel een beetje op voor mij.

Drukte? Parkeerproblemen? Nog nooit last van gehad en kom er al wat jaren. Als je bereid bent om 20 min te lopen heb je overal gratis parkeerplek.

Ook voor mij vaste prik deze show :) dit jaar aanwezig met mn vrouw, zwager en schoonzus. Voor het eerst eens een hotel geboekt, dat leek ons wel relaxt om niet snachts nog helemaal terug te rijden.

Iemand parkeer tips? En tips vanaf waar te kijken? Zijn pas rond half 8 daar, vanwege andere verplichtingen....

Parkeren is bij ons standaard de Lewitstrasse, bij het sportpark. Gratis, maar of daar om half 8 nog plek is, durf ik niet te zeggen.

Ook ik ga er naar toe, zeker zin in. Goed weer erbij ook, benieuwd of we een leuke show te zien gaan krijgen.

Als iedereen van die berichtjes doet dat hij/zij erbij is, dan doe ik het ook maar. Dus bij deze ben ik er ook bij vanavond. :p
Heb er wel zin in, zag al wat leuke plaatjes van het schietveld voorbij komen. :cool:

Ff lekker aan het borrelen, zo een hapje eten scoren en dan tegen een uur of negen richting schietveld

heb ook genoten aan de rijn rijn rijn

mooie shells voorbij zien komen top avond

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan