Duro Colpo

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1652
Artikelnaam: Duro Colpo
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: 6 stuks
Effectomschrijving: 6 rauwe mines die een lust zijn voor de fanatiekeling. Nieuwe generatie singleshots met spinners en whistles.
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €7,50
O.a. te koop bij: [B]www.vuurwerkbestelling.nl[/B]

duro.jpg

Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Klinkt veelbelovend, hopelijk komt er een goed filmpje van inderdaad, maar hij staat genoteerd.

Laten liggen bij de bestellingen omdat de productomschrijving niet bekend was, nu dus spijt van. Los proberen bij te krijgen.

Naam doet me wel aan pizzabloem denken :D

Ik vind het uiterlijk van dit "mortiertje" wel onwijs gaaf. Stoer, strak, vrolijk.. het heeft het allemaal. Ontzettend leuk om in je vitrinekastje te hebben staan. Los van hoe hij presteert :|)

Ziet er idd prima uit. Nou maar hopen dat ik deze nog kan gaan bestellen. Er zit een Vulcan dealer in de buurt. Na de 17e weten we meer.:)

Heel benieuwd naar deze! Met of zonder beeldmateriaal denk ik dat ik sowieso wel een doosje meeneem.

De Duro Colpo is al getest en er is zojuist een straatfilmpje verschenen. Fluit had van mij iets langer mogen duren, maar ik vind dit wel een uniek stukje vuurwerk. Mines die fluiters de lucht in schieten hebben we op deze na nog niet. Ik ben gek op fluiters dus deze wil ik zeker nog ergens scoren dit jaar.

dit noem ik niet rauw, dit is gewoon een klein piepfluitje. Voor mij de moeite nauwelijks waard. Ff een doosje voor de lol misschien.

Back
Bovenaan