Düren AnnaKirmes Vrijdag 3 Augustus 2012

Haha dan weet ik ook weer wie jij bent Thresher, want ik moest er stiekem toch wel smakelijk om lachen :p.. nog nooit zo'n snelle reactie gezien van iemand die op de grond zat :p

@ Bizzle, ik stond daar ook met mijn camera en statief tegen de muur van de flat :)

Ja ondanks wat (liter!)blikken bier kon ik nog snel wegrollen hahaha.
Grappige was dat ik smiddags had lopen klussen en daarbij mn vuurwerkbrilletje gebruikt als bescherming en die had ik meegenomen wat ik normaal niet doe maar hij kwam gisteren heel goed van pas, 2 andere met wie ik was hebben beide zooi in de ogen gekregen.

Jammer dat het weer voorbij is, eens kijken of er nog toffe shows zijn de komende tijd.

Gisteren ook wezen kijken in Duren! Na een knokpartijtje te hebben gehad met een egotrippende duitser (om een parkeerplek) zijn we eerst het kermisterrein opgelopen. Hier ff een rondje gemaakt en was idd een erg leuke kermis!

We hadden nog geprobeerd om bij de nederlandse enclave te komen, maar op een of andere manier kwamen we het kermisterrein niet meer af :{

Uiteindelijk een plekje gevonden voor de achtbaan en dit was ook een prima plek. Erg dicht op het vuurwerk, ikzelf denk dat het nog geen 50meter was.

Al met al een erg leuke show, mooie bommen gezien, mooie opbouw en een waardige finale.

Maar om nou 350 km te rijden hiervoor... nee..

Voor de achtbaan is de slechtste plek die je kunt hebben daar, veel te druk en van een dreun merk je weinig meer :wink: Enige voordeel op die plek is dat je recht voor de show staat en dat was het dan.

Weet 100% zeker dat je bij de flats een hele andere show had beleefd, veel intenser zowel kwa beeld als geluid!

350km rijden is het zeker wel waard (naar mijn mening) , aangezien je in Nederland nooit zoiets zal meemaken met al die schijtregels hier en belachelijke veiligheidsafstanden.

Ja ondanks wat (liter!)blikken bier kon ik nog snel wegrollen hahaha.
Grappige was dat ik smiddags had lopen klussen en daarbij mn vuurwerkbrilletje gebruikt als bescherming en die had ik meegenomen wat ik normaal niet doe maar hij kwam gisteren heel goed van pas, 2 andere met wie ik was hebben beide zooi in de ogen gekregen.

Jammer dat het weer voorbij is, eens kijken of er nog toffe shows zijn de komende tijd.

Tja als je dit al een vette show van Steffes Ollig vind dan moet je 15 september zeker naar St. Goar(hausen) komen.. daar schiet Steffes een show van meer dan 'n half uur, vanaf een post of 5, een ponton, een kasteel, vanuit de bergen..overal om je heen zie je 't knallen.. geweldig!

Voor de achtbaan is de slechtste plek die je kunt hebben daar, veel te druk en van een dreun merk je weinig meer :wink: Enige voordeel op die plek is dat je recht voor de show staat en dat was het dan.

Weet 100% zeker dat je bij de flats een hele andere show had beleefd, veel intenser zowel kwa beeld als geluid!

350km rijden is het zeker wel waard (naar mijn mening) , aangezien je in Nederland nooit zoiets zal meemaken met al die schijtregels hier en belachelijke veiligheidsafstanden.

duh.. wist ik ook wel dat ik daar niet goed stond.. maar vanwege het laat aankomen en het gezeik met het parkeren kwam ik pas rond 22:15u bij het kermisterrein aan. Geloof me.. die dreunen waren echt wel in orde :)

Als ik er op tijd was geweest dan had ik echt wel de juiste plek gevonden :)

Nah nee dat niet.. maar zoals ik al zei.. we waren veel te laat daar dus alles was vol met parkeren..

"volgende" keer beter misschien :)

Steffes Ollig heeft weer lekkere show geschoten in düren.
Vond de show wel wat minder agresief dan voorgaande jaren en de salutfinale had ook wel wat meer en harder gemogen, maar het was weer volop genieten.

DSC_0863.jpg

DSC_0836.jpg

DSC_0848.jpg

DSC_0833-1.jpg

DSC_0806-1.jpg

DSC_0826.jpg

DSC_0867.jpg

DSC_0874.jpg

DSC_0878.jpg

het was een geweldige show vrijdag! ben vorig jaar voor het eerst geweest, en
wilde het deze keer zeker niet missen.
na 2 uur en 15 min rijden konden we nog een plekje voor de auto vinden en gelijk
maar naar de flats gelopen. wat een top plek zeg! ik had een maat meegenomen die
de week ervoor ook naar emmerich is geweest, maar ik heb sinds vrijdag meer erkenning voor mijn hobby:)
volgend jaar ben ik er zeker weer bij. bedankt iedereen voor de foto's en video's.

Mensen die problemen hebben met parkeren.
Wij hebben de auto's bij 1 of andere supermarkt in de buurt gezet die tot 22:00 open was.
De parkeerplaats is groot en er staan slagbomen(gewoon open)
Er staat wel bij dat men tot 22:00 kunt parkeren maar op de avond van het vuurwerk blijft deze gewoon toegankelijk.
Volgend jaar dus een hele parkeerplaats vol NL kentekens:p

Door: The Pyromovies

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als ik t zo zie dan is het toch wel erg vet geweest hoor. Heerlijke showt en mooie bommen. Toch maar eens in de agenda zetten...

Back
Bovenaan