Zo. Dat was me het showtje wel weer!
Met een overvolle Opel Astra reden we met z'n vijven naar Düren! Kwintos en zijn vader bedankt voor het rijden!
We kwamen mooi op tijd aan in Düren, waardoor we weer snel een parkeerplek hadden bij Kanzan voor drie euro. Daarna de kermis even op, die echt wel wat anders is dan in Nederland. Ik ben zelf geen kermis liefhebber, maar dit is wel een mooi gezicht hoor. Goed druk en attracties die je in Nederland niet hebt, of in elk geval veel mooier en groter dan in ons land. Na lang gewacht te hebben voordat Kwintos en moh1975 eindelijk botsautootjes in konden, werd het steeds later. Een tikkeltje later dan gehoopt kwamen we dan aan bij de flat, waar al meer liefhebbers stonden te wachten. Deze keer niet op het schietveld gestaan, maar zo tegen de flats aan is bijna net zo bruut! Nekpijn gegarandeerd, zo erg moet je omhoog kijken!

Waarvoor ik steeds naar deze show kom, zijn de zeer unieke shells, vaak van Europese makelij. Echt schitterende effecten krijgen we elk jaar te zien! Qua opbouw eigenlijk helemaal niet bijzonder, maar de extreem hoge kwaliteit bommen op een waarzinnig kleine afstand, maken deze show uniek. De opening al met prachtige ghost shells, de KEIharde dreunen van de tourbillions, gouden willows tot op je kruin, smileys die opeens oplichten, meerslagen cylinders alsof het niets kost... Elke shell is weer een verassing. Tegen de finale aan komen dan ook opeens wat blokken waardoor er een enorme muur van crackling staan, gecombineerd met luide knallen. We hebben weer staan genieten!
En de McDonalds was ook lekker.
Mijn video! Wel HD aanklikken.
http://www.youtube.com/watch?v=HuNpqurow6g