Düren AnnaKirmes 06-08-2010

Een show die ik dit jaar echt wel een keer wil meemaken
Hier nog de film van de show uit 2009
Gefilmd door Wilfred (Thunderboy)

Vorig jaar een lekker beukende show wat ik op de films kon zien, dit jaar maar eens kijken of die datum uitkomt om eens live te gaan kijken maar het duurt nog even.

Dit was voor mij en de mede freaks die mee waren gegaan,
de beste show van het jaar 2009 ! :thumbsup:
Ben er dit jaar weer bij met andreas,3307,silverpalm.

Deze show raad ik iedere freak aan om er naar toe te gaan.

Dit is een zeer nette show! Maar zeker ook een zeeeerrr nette kermis. Ook dit jaar komt er weer een prachtige kermis te staan:

-teststrecke (Achtbaan met 2 loopings)
-piratenfluss (wildwaterbaan)
-flip fly
-fahrt in paradies
-power tower 2 (66m hoge vrijeval)
-devil rock (Huss Flic Flac, als je misselijk wilt worden!)
-starflyer(goetzke) (60m hoge zweefmolen)
-break dance(kinzler)
-octopussy
-wellenflug
-frisbee(goetzke)
-beach party
-playball
-aqua labyrint
-psychodelic
-lach frau haus
-action house
-die grosse geisterbahn
-nostalgiegeisterbahn(eckl)
-europarad(kipp)
-rallye monte carlo (Kartbaan)
-2 x autoscooter (loosen en grass)

Ik ben er zeker weer bij! De mooiste combinatie die er bestaat: Kermis en Vuurwerk!

Wat een waanzinnige brute bizarre show werd daar geschoten en ik heb meteen hier even in de groep gegooid of we op de terugweg vanuit Kroatie daar even langs kunnen gaan en hier werd geknikt dat als we daar op tijd kunnen zijn waarom ook niet.
Dat wordt een race tegen de klok met de sleurhut 1700 km in krap twee dagen dan :D

Deze show staat ook op mijn to do list. wie weet dit jaar. En de kermis alleen is al de moeite waard:).

Wat Pyroteamzuid al zegt een van de beste shows (en voor ons ook nog dichtbij:D)wat ik heb gezien in 2009. Zeer zeker een aanrader voor de liefhebber. Twijfel niet je krijgt er geen spijt van.

Wat een waanzinnige brute bizarre show werd daar geschoten en ik heb meteen hier even in de groep gegooid of we op de terugweg vanuit Kroatie daar even langs kunnen gaan en hier werd geknikt dat als we daar op tijd kunnen zijn waarom ook niet.
Dat wordt een race tegen de klok met de sleurhut 1700 km in krap twee dagen dan :D

hahaha zal wel grappig zijn torr , ik probeer ook naar deze show tegaan .
Dat is me vakantie namelijk, en ik zelf ga niet op vakantie dus ga ik proberen om naar een mooie show tegaan, en dan lekker een weekend in een hotel te gaan zitten :)

Sodemieters wat een lekkere show lijkt mij dat daar zeg!
De verleiding er dit jaar ook naar toe te gaan is erg groot geworden na het zien van de filmpjes. Alleen nog even kijken of we tegen die tijd geen andere verplichtingen hebben, anders weet ik wel waar ik heen wil...

Kan iemand mij misschien de exacte locatie vertellen waar de kermis daar staat en waar de show wordt geschoten. Dit ivm dat ik met een sleurhut achter de autu niet door de kleinste straatjes moet manouvreren en dan alsnog geen parkeerplek kan vinden.

hahaha zal wel grappig zijn torr , ik probeer ook naar deze show tegaan .
Dat is me vakantie namelijk, en ik zelf ga niet op vakantie dus ga ik proberen om naar een mooie show tegaan, en dan lekker een weekend in een hotel te gaan zitten :)

Gewoon gaan Stefan !!

Hey Torrr en alle andere mensen die naar Düren AnnaKirmes gaan!

Je kan het beste naar deze straat gaan !

Rütger - von - Scheven - Str Düren

Die straat in lopen tot het einde.
Als je 30 min ofzo voor de show er bent,
Moeten er ook al andere mensen zijn o.a ik, 3307, Silver palm etc...

http://i172.photobucket.com/albums/w16/pyroteamzuid/DSC00488.jpg

DSC00488.jpg

Back
Bovenaan