Düren AnnaKirmes [ 05-08-2011 ]

Zag dat dit op mijn laatste vakantiedag valt als ik net één dagje terug ben van Kreta.. wanneer ik daar dus levend en gezond van terugkom, zal ik dus wel in Duren te vinden zijn:)

Kan hier helaas ook niet bij zijn, zitten op Malta dan, he wat jammer nou...... (LOL)

Nee ff zonder dollen, leuk showtje, moeite om een stukje voor te rijden:bye:

Dit dreigt de 2e show te worden waar ik niet bij kan zijn vanwege weer een bruiloft.... maar ga mn best doen om toch te komen.

Zeker weten dat we er ook weer bij zijn komende vrijdag :D
Heb al een mooie avond gepland samen met de freaks met wie ik kom :angel:

Hoelaat zijn de meeste mensen aanwezig hier?
Ben de hele dag vrij, dus zit er aan te denken om lekker op tijd hier weg te gaan, ivm drukte.

Ook ik ben aanwezig samen met Anaconda:)

Ook ik wil best wat eerder komen DsNL? Kunnen we ten minste weer even bijpraten:)
Hoor het wel:)

Waarschijnlijk rijdt ik rond 19.30u aan, zodat ik rond 21.00u daar ben.

Ook ik ben aanwezig samen met Anaconda:)

Ook ik wil best wat eerder komen DsNL? Kunnen we ten minste weer even bijpraten:)
Hoor het wel:)

Waarschijnlijk rijdt ik rond 19.30u aan, zodat ik rond 21.00u daar ben.

Gezellig:).. ik ben er zoiezo al voor 21:00 wil mooi een plekje hebben om te filmen, dus je ziet me daar vast wel staan:rolleyes: En we moeten nodig eens bijpraten, hehe:)

Ben er rond het middaguur.

Nog effe de omgeving checke lekker lunchen, kermis en da de show.

Wie staan er allemaal bij het grasveld bij de schietlocatie?

kwam er te laat achter dat er eigenlijk een mooie show in de achtertuin geschoten word.

Ga vrijdag op vakantie, maar volgend jaar ben ik er 100% bij! :D

Gezellig:).. ik ben er zoiezo al voor 21:00 wil mooi een plekje hebben om te filmen, dus je ziet me daar vast wel staan:rolleyes: En we moeten nodig eens bijpraten, hehe:)

Ik ga staan in het blauwe vak dat je hieronder op de foto ziet.. maar neem aan dat jij ook daar staat?
Dat is namelijk de meest ideale plek naar mijn idee;)

durenlocatie.jpg

Het is me niet gelukt om een snipperdag te regelen tot nu toe, dus het gaat erg moeilijk worden voor mij dit jaar:cry:
Balen, maar het is even niet anders. (morgen nog ff keer slijmen hahaha)

Hopelijk kan ik er volgend jaar weer bij zijn, ik wil iedereen die wel gaat echt superveel plezier toewensen, jullie gaan zwaar genieten dat weet ik zeker:p:D

en maak een toffe film voor ons!

Laatst bewerkt:
Waar ken je een beetje fatsoenlijk parkeren? om bij die staanplaats te komen? Wil eigenlijk ook nog ff op de kermis kijken.

Gaat de kermis door na het vuurwerk?

Rij hier om 18:00 weg, dan ff ergens een mc pakken onderweg, hoop er dan rond een uur of 21:00 te zijn.

Waar ken je een beetje fatsoenlijk parkeren? om bij die staanplaats te komen? Wil eigenlijk ook nog ff op de kermis kijken.

Gaat de kermis door na het vuurwerk?

Rij hier om 18:00 weg, dan ff ergens een mc pakken onderweg, hoop er dan rond een uur of 21:00 te zijn.

gewoon op je tomtom rutger von schevenstrasse instellen dan rij je gewoon door tot het eind daar kom je vanzelf parkeerterrein tegen
en ja na het vuurwerk gaat de kermis nog ff door!

gr JefFreak

Als je dat plaatje boven neemt, heb je helemaal onderaan aan de rechterkant van die grote lange straat een tijdelijke betaalde parkeer locatie. (Wanneer je daar daadwerkelijk rijdt is uiteraard aan de linkerkant.)

Back
Bovenaan