Düren AnnaKirmes [ 05-08-2011 ]

Hij staat alweer in de agenda:D
Mensen uit het oosten kunnen een plaats bij mij in de auto kopen, prijzen beginnen vanaf 50 euro p.p. :p:p

Ik zelf wil hier graag bij zijn, het duurt nog een aantal maanden dus vervoer is wel te regelen denk ik zo. :)

Ik wil deze show dit jaar echt niet missen, en op het moment zijn mijn ouders niet bereid om naar Duren toe te rijden.. Dus als iemand in omg. Rotterdam nog een plekje vrij heeft(ik betaal graag mee aan bezine!) dan hoor ik het graag!:D

grtz

hmmm.. lekker in de rook en in de lengte van het vuurwerk gaan staan.. handigggggg..

Déjà vu! Gaan we daar weer over beginnen?
Je kunt pech hebben in de rook belanden, maar dat afgelopen 2 jaar in ieder geval nog niet voorgekomen. En ja, je staat dan in de lengte van de show, maar tegelijkertijd sta je er ook ontzettend dichtbij, kunt de shells bijna uit de mortieren voelen schieten en de sterren recht op je af zien komen. Eventuele nek krampen voor de zwakke lichamen onder ons moet men voor zo`n indrukwekkende beleving dan maar voor lief nemen. Een portable ligstoel kan uitkomst bieden. Ik neem mijn stoeltje in ieder geval weer mee.

Zijn dat soort indrukken niet aan jou besteed maar ga je liever voor een mooi uitzicht op het choreografische aspect van de show, dan heb je op die locatie inderdaad geen flikker te zoeken. Maar voor dat aspect zijn er ook nog genoeg andere mooie shows om te bezoeken.

Ik wil deze show dit jaar echt niet missen, en op het moment zijn mijn ouders niet bereid om naar Duren toe te rijden.. Dus als iemand in omg. Rotterdam nog een plekje vrij heeft(ik betaal graag mee aan bezine!) dan hoor ik het graag!:D

grtz

Onder voorbehoud heb ik wel een plaatsje over want als het goed is gaan wij met z'n drietjes : Stefantvs, Jappy-b en ikkuh :cool:

Onder voorbehoud heb ik wel een plaatsje over want als het goed is gaan wij met z'n drietjes : Stefantvs, Jappy-b en ikkuh :cool:

Zou helemaal super zijn:D Maar zoals je zegt, onder voorbehoud, het duurt nog wel een tijdje tot het eenmaal zover is natuurlijk...
Maar iig al bedankt voor de snelle reactie!

Vanwege slechte voorbereiding stond ik vorig jaar op het kermis terrein bij de achtbaan. Het vuur kwam achter me tussen de mensen terecht... Dus opzich stond ik goed maar dit jaar proberen van de zijkant te koeken :)

Over achtbaan gesproken! Ik heb nog een filmpje dat niets met het vuurwerk te maken heeft, maar met de achtbaan die in 2009 op de kermis stond! <Met 5 loopings!
Lekker voor de sfeer!:P

Oja, het heeft niets te maken met het vuurwerk? Toch wel een beetje want ik sta direct naast het vuurwerk (honden) veldje!

http://www.youtube.com/watch?v=iMHW12RjCyY

Veel plezier

Steffes Ollig...:thumbsup:
Zijn shows maken freaks helemaal waus:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Duren + St. Goar......I LOVE IT:p

Laatst bewerkt:
uit m'n archief...

uit m'n archief...

Hier nog 2 filmpjes van het GEWELDige vuurwerk
verzorgt door Steffes Ollig.

Beide zjn gefilmt vanaf de schiet lokatie.
Alleen in het filmpje van 2005 zijn ook de vuurspuugde mortierbuizen gefilmt
en gecombineert in het filmpje.

ANNAKIRMES 2005
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ANNAKIRMES 2007
+ YouTube Video

Gr.
Teejoo

Ik ben nu zelf 2 jaar op een rij geweest en vind het echt zeer brute shows. Net even de film van 2005 bekeken, en toen was het ook al een aardig dreunfeest zo te zien:D

Bedankt voor de films,
Duren:droolthum

edit: ZO DAN, die finale van 2007 is te waus voor woorden...hehe, kikkuhhhhhh!

Laatst bewerkt:
In Duitsland, in een plaats die Düren heet.

Erg aan de raden is deze show, vorig jaar was ik samen met m'n vader langsgeweest en de afstand tot het vuurwerk is perfect. Lekker dichtbij zoals ik het graag zie:)

Pas wel op dat je niet verdwaald op de enorme kermis:rolleyes:

Afgelopen jaar ben ik voor het eerst bij deze show geweest na het lezen van alle reacties hier.
Zelf heb ik niets met kermis dus ik ben via de andere kant komen aanrijden.. genoeg parkeergelegenheid en dicht bij de plek die op een plattegrondje stond aangegeven hier in het topic.

Daar aangekomen bleken we als eerste te zijn maar kwamen al gauw Heartworm (Jos) tegen. Gezellig gekletst en een tijd later stonden we al met een man of 30.
Erg gezellig en een perfecte afstand tot de schietlocatie..lees: een meter of 50.

De show was gewoon helemaal te gek.. iedereen ging uit zijn dak en ik heb na een show nog nooit zo'n menigte compleet stil horen zijn omdat niemand wist wat hij moest zeggen.. super!

Een aanrader voor elke liefhebber deze show.. en bij mij staat hij dan ook alweer in de agenda!

Tot dan!! :bye:

Back
Bovenaan