Düren, 01-08-2014

tristen

VWC lid
Düren, 01-08-2014

Stad/dorp: Düren
Datum: 1 augustus 2014
Tijdstip: Na 22:00 uur
Schietbedrijf: Steffes Ollig?
Max. kaliber: 150 mm?
Bijzonderheden: Vuurwerk na kermis

Das große Brillantfeuerwerk begeistert die Besucherinnen und Besucher der Annakirmes jedes Jahr aufs Neue. Etwa 20 Minuten dauert das Spektakel am Kirmesfreitag, das nicht nur vom Annakirmesplatz aus gesehen werden kann.

Beelden van afgelopen jaar:

Laatst bewerkt:
Ja, ik denk dat ik er wel weer ben voor 4e jaar op rij maar laat ze die show nu eens echt 20 minuten duren. Het lijkt wel iets minder te worden elk jaar.

Het was afgelopen jaar een hele vette show, sommige verklaarde me voor gek dat ik een 6 uur retourtje voor deze show deedt, heb toen in 1 week 2x duren gehad en 1x kapellen, was wel net iets te gek.
Achja zie het wel tegen die tijd, vondt het een lekkere show om zo dicht op te staan.

Wie weet dat ik er nog wel bij ben, het hangt een klein beetje van andere shows af (Annecy, Geneve etc).

Ik ben van plan voor het eerst dit jaar hierheen te gaan, het is alleen wel 3 uur heen en 3 uur terug rijden. Maar dat is het sowieso waard lijkt mij, ziet er als een kort maar krachtige show uit met mooie kwaliteit shells.

Ik ben van plan voor het eerst dit jaar hierheen te gaan, het is alleen wel 3 uur heen en 3 uur terug rijden. Maar dat is het sowieso waard lijkt mij, ziet er als een kort maar krachtige show uit met mooie kwaliteit shells.

ik ben vorig jaar ook geweest, ook een lange rit moeten maken, maar ik vondt het waard. vanwege dat je er zo dicht op kan staan.

Jip ik ben er volgende week ook weer bij met 3007 & pyroteamzuid@andreas
Word de eerste vw show van dit jaar ook nog eens.

Aangezien ik niet naar Zwitserland kan, ga ik hier wellicht wel een kijkje nemen. Heeft iemand nog het adres voor het parkeren, kan dat namelijk nergens meer vinden?

Back
Bovenaan