Dummy’s jaren 90

Niets hier bestellen , je krijg het niet.
27 december besteld en betaald.
Je krijg een tracking meteen maar niks word opgestuurd. Ook na pm verkoper. Is gelukkig maar paar tientjes voor hun.
Doe even rustig man. Je snapt toch zelf ook wel door de feestdagen en het weer het allemaal wat langer kan duren

Doe is rustig man !

Wij zitten in zuid Afrika met het gezin , alles is netjes verzonden destijds !

Dat ik geen internet of hele dagen op het forum hier door breng , is geen reden om iemand hier neer te zetten als niet verstuurd !!

Heb dit topic gemaakt om mensen te helpen met een hobby , zit niet te wachten op kleingeld !

Volgende week terug en dan zal ik kijken waar het is mis gegaan bij post nl
Geen probleem en fijne vakantie. Ik wacht het rustig af. Nogmaals bedankt.

Ik had voor de kerst via Marktplaats iets gekocht.
Pakketje kon ik gisteren (ondanks de bak met sneeuw die gisteren is gevallen) ophalen.
Even geduld en dan komt het vanzelf goed, hoe langzaam (of snel) de pakket vervoerders zijn en dat ligt ook aan het weer.
En geduld zal ik zeker nog even gaan oefenen want voor het weekend tot halverwege volgende week is er ook zeer koud weer voorspeld.
Dus op de weg blijft het voorlopig glibber de glibber.

Ben er achter gekomen vandaag

Het ophaal/ afhaal punt is gesloten wegens vakantie !! (Is die niet de enige 😆💪)

Mijn excuses ik hèb de flyer op de deur niet gelezen want die stond open toen ik er binnen kwam , wel vreemd dat die mij er niet op attendeerde , maar goed ik doe het even via hier net zo makkelijk

Bedankt voor de mooie berichten hier boven !

Uiteraard is mijn communicatie en verzenden goed , dit heb ik niet geweten !

Voor de drukte makers ,mijn zwager zal de pakketen ophalen , en zal er uit coulance wat baby pijltjes aan toevoegen , zo dat je je zeker weet dat je er niet na hoeft te fluiten !!

Binnenkort Schuurmans 💪

Ja die 50 mm is nog vrij

Back
Bovenaan