Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit had ik ook, zou een uurtje later geleverd worden. Dan maar met een maat even naar de Chinees gegaan, 1.5 uur later terug bleek de vrachtwagen aangehouden te zijn en zou er binnen enkele minuten zijn. Die was er dan ook binnen 5 minuten en vervolgens m'n dumbum cakes en single shots mee gekregen. Jammer van het wachten maar kan gebeuren en kreeg ook iets leuks mee.
Ik zal mijn naam wel weer eer aandoen. Film volgt nog wel. Of miss toch niet als er blijkt dat er echt te veel in zit. Ik wil geen slapende honden wakker maken. Als ik geen video post dan weten jullie denk ik wel genoeg.
Deze had zeker een harde knal voor NL begrippen. Maar waar je bij deze 10 stuks voor 7 euro krijgt, krijg je van een singleshot die net wat minder knalt 40 voor 7 euro als je het goed doet. Dan is de keuze al snel gemaakt.
Ben ik de enige die deze singleshot matig vond? ti-boeket was leuk. De mine is naar mijn mening zonde en overbodig. Misschien waren m'n verwachting te hoog maar had niet het idee dat deze nou het persé hoorbaar harder knalde.
Deze had zeker een harde knal voor NL begrippen. Maar waar je bij deze 10 stuks voor 7 euro krijgt, krijg je van een singleshot die net wat minder knalt 40 voor 7 euro als je het goed doet. Dan is de keuze al snel gemaakt.
Dat is denk ik ook iets leeftijd gerelateerd. Jongeren willen sneller een hoop geknal voor zo min mogelijk geld en gaan dan liever voor een iets minder hardere knal in een bullpack. Ik zelf kies dan liever voor zo'n volle knal als dit met een prachtige mine en betaal daar graag meer voor!