Dumbum Single Shot

Nep aanbieding? Ze kosten los per pak €7,50 dus dan is €20,- voor 3 pakken toch een aanbieding?

idd een aanbieding, 1 doos los kost 7,50 en zitten er 10 in en dus is 3 dozen voor 20 euro wel een aanbieding.

Nep aanbieding? Ze kosten los per pak €7,50 dus dan is €20,- voor 3 pakken toch een aanbieding?

Gaat meer om het hele assortiment, bijna alles is zogenaamd in de aanbieding terwijl het geen aanbieding is maar een vaste prijs er zijn regels voor aanbiedingen. Vuurwerktotaal wil gewoon niet gratis vuurwerk geven dus is alles zogenaamd in de aanbieding.

Gaat meer om het hele assortiment, bijna alles is zogenaamd in de aanbieding terwijl het geen aanbieding is maar een vaste prijs er zijn regels voor aanbiedingen. Vuurwerktotaal wil gewoon niet gratis vuurwerk geven dus is alles zogenaamd in de aanbieding.
Niet alleen vuurwerk totaal, toen de panzerblitz pas uitkwam bij zena kostte ie 8.99 per stuk en nu verkopen ze " 1+1 " voor 17.99

Inderdaad top single shotje. Mine, rode kogel, ti boeketje en flinke knal. Ging beter als menig ander single shot.

De mine was indrukwekkender dan de knal. Die is wel hard, maar de oudere kleine Katan gingen nog een slag harder. Maar combi mine+ti-knal waren erg fijn.

Mine is een zeer goede toevoeging. Prima 'Thunderkings' dit, de beste in zijn soort maar daarom ook wat duurder. Vind het ze helemaal waard. Van de 3 pakken maar 4 stuks afgestoken dus heb nog genoeg om volgend jaar ook te stoken.

Mooie mine met blinkers daarna een lekkere doffe knal. Keurige single shots. Iets duurder dan overige single shots maar dan heb je wel wat.

Ik vond ze eigenlijk nogal tegenvallen... Ja, de mine is erg mooi; erg fel en breed (zorg dat toeschouwers voldoende afstand nemen). Het was de knal waar ik wat meer van had verwacht; er was maar een klein (wel hoorbaar) verschil tussen de Dum Bums en de budget Thunder Kings van Wolff (“honderd shocks in de box”) — stukprijs resp. 75 cent en 18 cent. Dat is het voor mij niet waard. Leuk om eens geprobeerd te hebben, maar ik sla ze de volgende keer over.

Back
Bovenaan