Dumbum Single Shot

Twijfel om hiervoor om te rijden. Ziet er qua effect leuk uit op film, de vraag is alleen hoe hard de knal echt is. Iemand die hier iets zinnigs op kan zeggen?

Als de knal net zo is als die van Katan dan is mij het best. De mine geeft bij mij de doorslag om ze te kopen.

Aangepast!

Mag hier dit filmpje niet laten zien, maar er staat dus een nieuw filmpje op youtube waar de burst goed over komt.

Laatst bewerkt:
Importeur goed bezig om deze gastjes al vuurwerk te geven. Die mogen ze van mij ook wel op de vingers tikken. Zal wel in Duitsland zijn maar dan nog.

Jammer dat importeurs met deze gasten geassocieerd willen worden. Is dit nou normaal met vuurwerk omgaan.
#fail4life

Ze zitten in de woonkamer te knutselen, dus dat voorondersteld dat de importeur hun al eerder vuurwerk mee naar huis gegeven heeft. Mag niet volgens de wet idd.

Ze zitten in de woonkamer te knutselen, dus dat voorondersteld dat de importeur hun al eerder vuurwerk mee naar huis gegeven heeft. Mag niet volgens de wet idd.

Hier valt toch niets aan te doen zonder hard bewijs. Enige optie is dat importeurs eisen dat er normaal mee word omgegaan. Miss wisten ze ook wel niet eens dat ze dit er mee uit gingen spoken.

Ik vind dit in elk geval geen goede reclame voor Eurostar.

Hier valt toch niets aan te doen zonder hard bewijs. Enige optie is dat importeurs eisen dat er normaal mee word omgegaan. Miss wisten ze ook wel niet eens dat ze dit er mee uit gingen spoken.

Ik vind dit in elk geval geen goede reclame voor Eurostar.

Jij misschien niet maar de 22k views in een paar uur zeggen wat anders.. Uiteindelijk is dat alles wat telt en spreken ze op deze manier een veel groter publiek aan dan op dit forum hun product te promoten. Uiteindelijk komt dit toch ook op de forums terecht dus 2 vliegen in 1 klap..Ik heb in ieder geval een indruk van het product:thumbup:

Bied bij deze mn bestelde dum bum 16 shots cakejes aan... Wil zo min mogelijk op deze corkys lijken

Jongens gewoon even melden bij de moderatoren en niet meer naar om kijken. Dit werkt stressverhogend!

Back
Bovenaan