Zena Megastore Maaseik

Zeer mooie cake! Stand alone iets wat te snel weg, maar perfect om door te lonten met een andere waaiercake!

Ik wil deze sowieso aan het begin van mijn show gaan gebruiken, samen met iets wat heel erg lijkt op de Red to Silver Crossette Pyrotrade, of deze zelf.

De vraag is alleen of ik deze nog ergens kan krijgen, of iets wat hier op lijkt.....

Bijlagen

• 3_18_HEADER.jpg
    3_18_HEADER.jpg
    28 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN.jpg
    3_18_PRODUCTEN.jpg
    86,2 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN2.jpg
    3_18_PRODUCTEN2.jpg
    72,4 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN3.jpg
    3_18_PRODUCTEN3.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN4.jpg
    3_18_PRODUCTEN4.jpg
    77,6 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN5.jpg
    3_18_PRODUCTEN5.jpg
    82 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN6.jpg
    3_18_PRODUCTEN6.jpg
    77,7 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN7.jpg
    3_18_PRODUCTEN7.jpg
    101,9 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN8.jpg
    3_18_PRODUCTEN8.jpg
    86,6 KB · Weergaven: 0
  • VeelMeerInDeWinkelZoals.jpg
    VeelMeerInDeWinkelZoals.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 0
  • KNALLERSkopie.jpg
    KNALLERSkopie.jpg
    265,9 KB · Weergaven: 0
Ik zie dat zena het pakket all for fun in het assortiment heeft nieuw. Weet iemand welke uitvoering dit is want in Nederland heeft hij andere labels

Weet iemand of er buiten de geadverteerde aanbiedingen nog andere producten in de winkel liggen die de moeite waard zijn ?
Of producten die helemaal niet op hun site staan ?

Weet iemand of er buiten de geadverteerde aanbiedingen nog andere producten in de winkel liggen die de moeite waard zijn ?

Ik weet niet precies hoe het nu in Maaseik is, maar meestal zijn er ook nog meer aanbiedingen. De 25% korting kan ook handig zijn. Zena cakebox bijvoorbeeld van 100 euro voor 75. Luypaers pijlen zijn volgensmij ook erg goed.

Vaak zijn er meer aanbiedingen. Gebeurt ook regelmatig dat de weekend drammers gewoon een paar weken blijven. Bij de advertentie staat ook bijna altijd +meer aanbiedingen in de winkel. Wat er in de aanbieding is verschilt wel per winkel.

Vaak zijn er meer aanbiedingen. Gebeurt ook regelmatig dat de weekend drammers gewoon een paar weken blijven. Bij de advertentie staat ook bijna altijd +meer aanbiedingen in de winkel. Wat er in de aanbieding is verschilt wel per winkel.

Precies, het gaat in de Belgische winkels vaak veel meer spontaan en is er veel meer daadwerkelijk in de winkel! Niks voor Hollanders, als het op een website staat heb je immers pas zekerheid! :wink:

Precies, het gaat in de Belgische winkels vaak veel meer spontaan en is er veel meer daadwerkelijk in de winkel! Niks voor Hollanders, als het op een website staat heb je immers pas zekerheid! :wink:

Dan reageer je nu wel op de verkeerde winkel. Ondanks dat ik er regelmatig kom heeft de Zena Megastore in Maaseik weinig verassingen voor je. Zena in het algemeen geloof ik tegenwoordig.

Dan reageer je nu wel op de verkeerde winkel. Ondanks dat ik er regelmatig kom heeft de Zena Megastore in Maaseik weinig verassingen voor je. Zena in het algemeen geloof ik tegenwoordig.

Voor wat Communicatie en voorraadbeheer zijn Megastores wel beter ja! Verder staat voor Gijs/T-othiek daar inderdaad vooral om bekend, dat filiaal bezocht ik ook meestal! Ook weer andere sfeer dan in de megastores! :)

Bijlagen

• 4_18_HEADER.jpg
    4_18_HEADER.jpg
    73,3 KB · Weergaven: 0
  • 4_18_PRODUCTEN8.jpg
    4_18_PRODUCTEN8.jpg
    147,5 KB · Weergaven: 0
  • 4_18_PRODUCTEN2.jpg
    4_18_PRODUCTEN2.jpg
    153 KB · Weergaven: 0
  • 4_18_PRODUCTEN4.jpg
    4_18_PRODUCTEN4.jpg
    141,6 KB · Weergaven: 0
  • 4_18_PRODUCTEN5.jpg
    4_18_PRODUCTEN5.jpg
    147,4 KB · Weergaven: 0
  • 4_18_PRODUCTEN6.jpg
    4_18_PRODUCTEN6.jpg
    164,1 KB · Weergaven: 0
  • 4_18_PRODUCTEN3.jpg
    4_18_PRODUCTEN3.jpg
    185,1 KB · Weergaven: 0
  • 4_18_PRODUCTEN.jpg
    4_18_PRODUCTEN.jpg
    166,5 KB · Weergaven: 0
  • 4_18_PRODUCTEN7.jpg
    4_18_PRODUCTEN7.jpg
    158,3 KB · Weergaven: 0
Laatste week van december ‘toevallig’ een midweekje Centerparcs in de buurt van Maaseik.
Perfecte gelegenheid om een eerste bezoek te brengen aan Zeba voor wat leuke knallers, matten en pijlen.

Back
Bovenaan