Dumbum Scream battery 25sh

Hij is wel verdomde schel,maar het rauwe is er gewoon helemaal uit en de stijghoogte is ook niet meer om over naar huis te schrijven.

Maar...per 5 zal het in de straat toch nog een flinke herrie zijn.

Tsja. De ROTP blijft gewoon de onbetwiste screamkoning op onze markt natuurlijk maar ik vond deze wel pokkeschel. Deed bekant zeer aan je oren.

Heb er 4 in bestelling ergens anders maar ook 4 ROTP. Daar ga ik een leuk jankprojectje van maken dus die toonverschil komt mij goed uit.

Dikke jankbak? Mmm nee. Irritant? Zekers.

Hier een kartonnetje van opgehaald bij Loots, maar was mooi janken om in stijl te blijven :cry: Gaan allemaal tegelijk maar om nog even korte schelle herrie te veroorzaken.

Kan die rauwe fluiters altijd wel waarderen, maar vond dit gewoon een vervelend schel geluid. Soort van kleine missile cake met hoger volume. Dat het niet de beloofde drietraps is, is inderdaad de grootste teleurstelling.

• Like
Waarderingen: Kees
Het is totaal geen rauwe fluiter, maar verder vond ik dit juist een topper. Deze gaat wel voor piepende oortjes zorgen in de straat.

Het is totaal geen rauwe fluiter, maar verder vond ik dit juist een topper. Deze gaat wel voor piepende oortjes zorgen in de straat.

Jij hebt hem live gehoord/gezien?

Ik twijfel echt onwijs om hem te ruilen voor ROTP maar je comment geeft toch weer goede hoop.
Ben ook niet zo van het cancelen eerlijk gezegd maar door alle negativiteit na de demo toch wel een serieus twijfel geval.

Veel mensen zijn er namelijk heel negatief over maar voor iemand die 14? keer een Transbomber schiet en tóch deze cake waardeert dan weegt die mening zwaarder hahaha.

Jij hebt hem live gehoord/gezien?

Ik twijfel echt onwijs om hem te ruilen voor ROTP maar je comment geeft toch weer goede hoop.
Ben ook niet zo van het cancelen eerlijk gezegd maar door alle negativiteit na de demo toch wel een serieus twijfel geval.

Veel mensen zijn er namelijk heel negatief over maar voor iemand die 14? keer een Transbomber schiet en tóch deze cake waardeert dan weegt die mening zwaarder hahaha.
Het heeft dezelfde toon als vroeger die 200 schots missile blokjes voor 5 euro. De staarten zijn ook niet echt goed. In mijn ogen i.i.g. niet het bedrag waard en verre van ook van wat daar geroepen werd.

Het heeft dezelfde toon als vroeger die 200 schots missile blokjes voor 5 euro. De staarten zijn ook niet echt goed. In mijn ogen i.i.g. niet het bedrag waard en verre van ook van wat daar geroepen werd.
Het is inderdaad geen rauwe fluiter en dat had het wel moeten zijn. Hij komt wel hard over dus dat is dan een pluspuntje. Als ik moest kiezen tussen de ROTP of deze dan heeft de ROTP toch echt mijn voorkeur hoewel deze ook leuk kunnen zijn om met een aantal tegelijk te schieten en/of in combinatie met andere fluiters.

Back
Bovenaan