Dumbum Scream battery 25sh

Dumbum Scream 25sh

Dumbum Scream 25sh

Artikelnummer: C2525SC14
Artikelnaam: Dumbum Scream 25sh
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 325 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Whistling tail
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: 30sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €25

Scream Klasek.jpg

Begin december Ben ik deze bij Pyroshop in Baarle tegengekomen, ze stonden niet op de site waardoor het een leuke mee pakker was, deze was te koop voor €25 en er waren nog meer scream producten zoals de scream ufo (tornado wirbel) en een scream 8sh 25mm romeinse kaars (viel tegen)

Lekkere fluit, doet me denken aan de oude Amazing Yellow Cabs met die verschillende toontjes er tussen!

Monsterlijke cake blijft dit! Hoog op de wensenlijst, wat gaan die fluiters lang door! Stuk langer en feller dan de Return of the Phoenix! En zie m nou voor 25 euro staan, interessant...

Monsterlijke cake blijft dit! Hoog op de wensenlijst, wat gaan die fluiters lang door! Stuk langer en feller dan de Return of the Phoenix! En zie m nou voor 25 euro staan, interessant...

€25,- lijkt me een geweldige prijs. Helaas helemaal aan de andere kant van het land, maar mocht ik hem in de buurt tegen komen dan komt deze er 100% zeker.

Was na het zien van beelden van EHVuurwerk echt dol enthousiast. Ben daarnaast een groot liefhebber van het 3-traps fluiteffect. 2 jaar geleden nog eens de Sky Symphony mee mogen maken in de straat en die was echt fenomenaal. Vooral bij het laatste schot van de Dumbum Scream Battery is goed te horen hoe lang hij nog door fluit. Zou denk ik niet misstaan als hij iets langzamer zou schieten waardoor de 3 trappen nog beter tot hun recht komen. Een langzame, extra, versie lijkt me dus ook wel wat. Hoe dan ook, deze staat met hoofdletters op de wensenlijst genoteerd, zodat ik hem niet kan vergeten. Nu maar hopen dat ook andere winkels in NL deze cake gaan verkopen.

Zeker monsterlijk! Maar voor €25,- is niet zo spannend toch aangezien dat de adviesprijs is? Wat ik persoonlijk zelf een super prijs vind overigens, voor zo'n goede fluitcake. In Duitsland zijn ze zelfs onder de 20 euro.

Wat een geniaal ding is dit zeg!!!?? Kan me niet herinneren deze eerder gezien te hebben en kom m nu in de buurt tegen. Hebben hebben hebben. Keiharde fluiter hiero :D wat gaan deze krijserds briljant lang door. Droom cake.

Iemand opgevallen dat dit eigenlijk een 3 traps fluitcake is? Super vet! Eens kijken of ik deze nog ergens kan bestellen

Iemand opgevallen dat dit eigenlijk een 3 traps fluitcake is? Super vet! Eens kijken of ik deze nog ergens kan bestellen

Zeker, geweldig ding ja! Alleen zag ik pas een showtje in Nederland waar deze geschoten werd en dat was echt totaal een flop. Veel weigeraars en de gene die het wel deden hadden maar '1 trap'. Dus dan wordt ik wel terughoudender eigenlijk, ook al was het misschien een maandag ochtend batch. Vaak is dan wel de hele batch slecht maar dat is natuurlijk niet altijd zo.

Ai, dat zou voor die prijs niet fijn zijn. Zijn wel straatfilmpjes waar het goed doet, maar was mss voor de overname import door vwt/lesli

Back
Bovenaan