Dumbum 64/20mm

Djaimy

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: C6420DU/IC14
Artikelnaam: Dumbum 64/20mm
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 64
Effectomschrijving:
Kaliber: 20mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs:

klasek_-_dum_bum_64-20.jpg

Wij danken Klasek Fajerwerki / Eurostar Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat deze in de freakacties gaan komen maar grotere knalcakes juich ik altijd toe! Ben benieuwd of deze in mijn buurt te verkrijgen gaat zijn.

Grappig, lijkt net alsof de bombettes nog willen spinnen voor ze knallen. Lijkt op film erg goed te presteren. Aan de naam zal het niet liggen. Ik ben nieuwsgierig!

Grappig, lijkt net alsof de bombettes nog willen spinnen voor ze knallen. Lijkt op film erg goed te presteren. Aan de naam zal het niet liggen. Ik ben nieuwsgierig!

Inderdaad. Fenomeen heb ik ook wel eens bij andere prof cakes gezien, hulsjes die dan compleet leeg spinnen en niet knallen, bij chinese rollen heb je het ook. Volgens mij met de kwaliteit van huls/kruit te maken.

Lijkt me wel een mooie cake dit maar te prijzig helaas.

zelf zie ik nergens meer spullen van klasek in nl.
zou ik een link mogen waar klasek in nl verkocht wordt.
ben namelijk op zoek naar prijzen van een aantal artikellen
dank u

wat fotos van een overdoos :) , wat een geniaal kooi systeem , met 3 schuifjes die een deksel op zijn plek houden , een maal open geschoven kun je de deksel die aan 1 kant met scharnieren is voorzien open lichten .
inplaats van dat 1 cake 1 cake is , is het een compound systeem van 4x 16 schots :D
ben benieuwd hoe die het gaat doen :) maar de verwachting is goed .

index 2.jpg
index 3.jpg
index.jpg

Back
Bovenaan