Dumbum 16/20mm

grotere broer is er ook\
C6420DU_C.png

Ik vraag me alleen af waarom het niet gewoon c1620du is maar dat er iets van i14 achterstaat. Waarschijnlijk toch een speciale productie voor de Nederlandse markt.

Er zijn inderdaad 2 versies staan bij klasek op de site. Dit is de f2 1.4g versie en niet de Pl of Cz f2 1.3g versie

Het zou ook het verschil kunnen zijn in de kooi verpakking. Je ziet ook dat de andere Dum Bum goedkoper is dan de versie voor NL. En dat het daarom ook 1.4G is in plaats van 1.3G.

Buiten dat, mag je soms ook een gokje wagen. Ik doe dat nooit zo snel, maar voor dit soort bedragen durf ik dat wel.

Het zou ook het verschil kunnen zijn in de kooi verpakking. Je ziet ook dat de andere Dum Bum goedkoper is dan de versie voor NL. En dat het daarom ook 1.4G is in plaats van 1.3G.

Buiten dat, mag je soms ook een gokje wagen. Ik doe dat nooit zo snel, maar voor dit soort bedragen durf ik dat wel.

Gelijk heb je, lijkt me ook sterk dat ze 2 verschillende producten maken. Ach knallen doet het zeker wel. Denk dat ze het in de straat zekers goed zullen doen.

Ik kots die twee gasten echt helemaal uit.. Snap niet dat ze hun gebruiken om het te promoten, maarja... YouTube generatie, niet mijn ding.

of het is niks speciaals of het wordt afgekeurd of je hebt mazzel en tno heeft deze niet getest.

33% op een leuk product

Los van hun over-enthousiastme, hoor je gewoon dat ze super zijn. Lekker inslaan dus.

Ik heb even de 16/20 en die 500 grammer die zij afsteken naast elkaar gezet en de burst lijkt nagenoeg hetzelfde te zijn. Of de 16/20 heeft een even harde burst als een goed gevulde 500 grammer, of de 500 grammer knalt zoals een salute cake hoort te knallen. Al met al lijkt het erop dat het een mooie poging is maar ik denk niet dat het een revolutionair product zal zijn... We moeten het maar even afwachten natuurlijk om 100% zeker te zijn...

Prijzen zijn wel heel raar dan. Kleintje met korting te koop voor 8,95 grote met korting 39,95. Koop je toch gewoon 4 kleintjes die je zelf doorlont.

Back
Bovenaan