Duitsland

Bedankt allemaal voor het posten van de sites. Heb hier veel aan gehad met het uitkiezen van de cakes. Ben er nu zeker van dat ik top spul heb.:cool:
:bye:

DE VUURWERK GROOTHANDEL VOOR DE PARTICULIER.
100 meter over de grens (Arnhem einde A12) is Holland Vuurwerk Groep gevestigd.
HVG is een professioneel vuurwerkbedrijf dat speciaal is opgericht voor de verkoop van consumenten vuurwerk in Duitsland. HVG heeft heel veel Duitse klanten die kiezen voor een stuk kwaliteit, maar ook komen er elk jaar duizenden klanten uit Nederland. Dat is natuurlijk niet zo gek, in Duitsland kunnen wij namelijk door diverse voordelen in de regelgeving het vuurwerk vaak 50% goedkoper aanbieden.

http://www.4feuerwerk.de/

http://www.4feuerwerk.de/shop/

Sorry gasten als ik in het verkeerde topic heb gepost maar goed , Ik heb een vraagje .. dat luid:

Ik wil naar Duitsland gaan om wat zink 901 / 902 pijlen te halen , is dat nou wel mogelijk want ik heb wat gehoord dat je naar het wel bekende Zink bedrijf moet gaan ofzo .. maar goed Waar kan je in Duitsland wel zink 901/902 pijlen halen ?
Graag geen geflame :p ik ben niet goed in dat duitse taal lol anders had ik wat informatie zelf kunnen zoeken :P

Thnx

Daar zit alleen de importeur en daar krijg je niks mee behalve als je de juiste papieren hebt. En nee niet gewoon met KVK maar met schietvergunningen enzo. Dus zonder die papieren maak je weinig kans :p

Scaelo, de producten in de winkels in Duitsland tijdens de drie verkoopdagen zijn vooral prijs/kwaliteit technisch zeer aantrekkelijk. Om die reden zou je ook een bezoek kunnen afleggen.
Andere reden zoals speciale producten zou ik niet weten.
:bye:

Je hebt heel erg gelijk Moontan. Ik wil er nu al heen gaan terwijl ik nieteens naar een specifiek effect zoek maar omdat het er zeer goedkoop is.

de pirats 3 euro
3 slags pirat 5 euro
corsairs 13 euro
50 knalpatronen 10 euro
10 knalpatronen 18,50

aba knalpatronen kosten 18,50 euro per 100 stuks
te koop bij Grenzland Markt.

bij een aantal Grenzland Markt(en) kan je ook zink knalpatronen kopen.
die zijn alleen duurder dan de aba,en altijd verpakt per 50stuks

Hier nog een prijslijst van de Lidl, misschien wel handig?

raketensortiment liberty: 17,99
10 schuss batterie detonator: 3,99
15 schuss batterie aligator: 3,99
worldchampion familiensortiment: 14,99
15 schuss batterie andromeda: 6,99
19 schuss batterie dragon fire: 7,99
35 schuss batterie skywalker: 8,99
41 schuss batterie mystic castle: 7,99
48 schuss batterie power unlimited: 6,99
55 schuss batterie fire mission: 6,99
raketensortiment speed bombs: 9,99
20 schuss batterie big crackles: 5,99
30 schuss batterie heart breaker: 5,99
126 schuss batterie hot shots: 5,99
100 schuss batterie power box: 4,99
100 schuss batterie sound attack: 7,99
83 schuss batterie uranus: 5,99
familiensortiment mega party: 6,66
3 große kanonenschläge: 1,29
3 kubische kanonenschläge: 0,99
5 riesen wudnerkerzn: 1,99
ocean of lights fontäne: 4,44
40 super long wunderkerzen: 0,99
kracher sortiment: 2,99
kids best: 1,99
9 tlg. leuchtspektakel: 3,99
jumping frogs: 1,29

Moet er wel rekening mee houden dat lang niet alle Lidls al deze producten in hun assortiment hebben...
Meestal maar een kleine selectie uit al deze producten...
Maar dan nog zeker aan te raden!

De vraag is wel hoe up-to-date die prijzen nog zijn.
Gezien de stijgingen overal is het de vraag in hoeverre de Lidl's en Aldi's hierin mee (moeten) gaan.

Ik ga ook idere jaar naar duitsland maar me Vrienden enz. maken altijd eintje's *Neukauf* Haal die auf is weg XD whahah maar ja Norma Is ook erg goed en niet duur

Trouwens hebben de winkels die in duitsland vuurwerk vekopen ook een vuurwerk bunker?

ik zou naar nordhorn gaan....vanuit hengelo kun je ook naar gronau, maar daar zal het wel erg druk zijn...nordhorn is meestel wel relaxed en redelijk dichtbij hoor....

Back
Bovenaan